در دهمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان

مهمان ” گروه مطبوعاتی جهان” باشید

توسطسردبیر

مهر 28 1398
ماهنامه جهان اول هر ماه منتشر می شود

“گروه مطبوعاتی جهان” در دهمین نمایشگاه مطبوعات و رسانه های استان، میزبان علاقه مندان است.

 

به گزارش آیرال خبر، عادل جعفرموحد، مدیرعامل گروه مطبوعاتی جهان گفت: گروه مطبوعاتی جهان با سه رسانه مجوزدار “ماهنامه جهان تن و روان، پایگاه خبری آیرال خبر و هفته نامه فوتبالیست ها” در این نمایشگاه حضور پیدا می کند.

او افزود: اعضای تحریریه هر سه رسانه در زمان بندی های مشخص برای گفتگو با مراجعان و پاسخگویی به سوالات علاقمندان در غرفه حضور خواهند داشت.

به گفته موحد، حضور ورزشکاران برجسته، هنرمندان محبوب و مدیران استانی و شهری در غرفه گروه مطبوعاتی جهان و پاسخگویی به سوالات، از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای نمایشگاه مطبوعات و رسانه ها است.

موحد درباره برنامه های جنبی این نمایشگاه نیز اعلام کرد: ثبت نام از دانشجویان علاقمند به کار خبری و عکاسی خبری، برگزاری روزانه مسابقه کتبی با جوایزی برای 50 نفر، میزگرد های مختلف ورزشی، سیاسی و اجتماعی با حضور علاقمندان و اجرای صندلی داغ از اهم برنامه ای حاشیه ای این نمایشگاه خواهد بود.

دهمین نمایشگاه مطبوعات آذربایجان شرقی همزمان با هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تبریز از ۲۹ مهر تا ۴ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز- سالن شهریار برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.