افتتاح موزه فوتبال

فرماندار تبریز گفت: در ساختمان جدید موزه فوتبال اقدامات مهمی انجام شده و مجموعه نسبت به ساختمان قبلی، کامل تر گردآوری شده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، بهروز مهدوی در آیین افتتاح ساختمان جدید موزه فوتبال آذربایجان با بیان اینکه به آقای شهردار گفتم اگر تنها ساختمان موزه تغییر کرده مراسم افتتاحیه برای آن گرفته نشود گفت: در بازدیدی که از موزه فوتبال داشتم و مقایسه ای که با ساختمان قبلی آن داشتم، متوجه شدم اقدامات مهم و ارزشمندی صورت گرفته است.

او افزود: موزه بسیار مدرن شده و همچنین مجموعه های موجود در آن نسبت به قبل تکمیل تر شده است، لذا به این نتیجه رسیدم که باید در این مراسم شرکت کنم و از همه عوامل احداث موزه فوتبال قدردانی کنم.

فرماندار تبریز با اشاره به اینکه موزه فوتبال آذربایجان اولینی دیگر برای شهر تبریز به ارمغان آورده است، گفت: امیدوارم این مجموعه مورد استقبال ورزش دوستان، گردشگران و شهروندان قرار گیرد.

مهدوی افزود: محوطه ساختمان جدید موزه فوتبال آذربایجان قابل دسترس برای شهروندان و گردشگران است و تزیین  این موزه به وسیله اشکال و وسایل فوتبالی از جمله چمن مصنوعی، فضایی فوتبالی بر این منطقه حاکم کرده است.

وی ادامه داد: بی شک این طراحی که نسبت به مکان قبلی این موزه متفاوت است، عاملی برای جذب جوانان و نوجوانان تبریزی و نیز گردشگران خارجی خواهد بود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.