آیرال خبر- سردار خرّم گفت: بیمارستان شهید محلاتی نمونه بارزی از دستاوردهای پربرکت انقلاب اسلامی ایران می‌باشد که دغدغه تک تک کارکنان این مجموعه ارائه یک خدمت خوب و مناسب و در شان ایثارگران است.

به گزارش آیرال خبر، سردار عابدین خرّم صبح امروز در مراسمی به مناسبت بیستم بهمن ماه، روز حفاظت اطلاعات در سپاه و سالروز عملیات والفجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در بیمارستان محلاتی تبریز اظهار داشت: از همه افرادی که در راستای ارتقای درمان و سلامت بهداشت سپاه تلاش می‌کنند، تشکر ویژه دارم.

وی با بیان اینکه مجموعه شهید محلاتی تبریز از لحاظ تجهیزات سخت‌افزاری در حد مطلوب قرار دارد، افزود: این مجموعه از نمونه‌ترین مراکز سلامتی شمال غرب کشور بوده و امروز آنژوگرافی و آی سی یو پیوند قلب دوم در این مرکز افتتاح می‌شود.

فرمانده سپاه عاشورا ادامه داد: ابعاد روحی و روانی و تکریم ارباب رجوع جزو ویژگی‌های دیگر بیمارستان محلاتی است به طوریکه ۸۶ درصد ارباب رجوع از وضعیت راضی هستند.

وی خاطرنشان کرد: در بخش‌های مختلف قلب، جراحی، سونوگرافی طرح انطباق انجام گرفته است به طوریکه خدمات کیفی و تنوع در حد فوق‌تخصص در این بیمارستان حال انجام است.

سردار خرّم ابراز کرد: بیمارستان شهید محلاتی نمونه بارزی از دستاوردهای پربرکت انقلاب اسلامی ایران می‌باشد که دغدغه تک تک کارکنان این مجموعه ارائه یک خدمت خوب و مناسب و در شان ایثارگران است و امیدواریم خداوند متعال لطف خود را شامل حال همه کرده و تا بتوانیم قرن‌ها جشن پیروزی انقلاب اسلامی را بگیریم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.