تیم فوتبال

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز در شرایطی چهارشنبه هفته جاری از تیم مس رفسنجان پذیرایی می کند که مسی ها امروز به تبریز آمده و در هتل محل اقامت خود مستقر شدند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور چهارشنبه هفته جاری شاهد برگزاری دیدار بین تیم های شهرداری تبریز و مس رفسنجان است. دیداری که با توجه به شرایط جدول، از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان حیدر جعفری بخاطر بازپس گیری رتبه قبلی خود، به دنبال کسب هر سه امتیاز این دیدار هستند.

طبق برنامه، این دیدار چهارشنبه برگزار می شود اما کاروان مس رفسنجان از دو روز قبل (امروز) به تبریز عزیمت کرده و بازیکنان و کادر و همراهان این تیم در هتل آزادی تبریز مستقر شده اند. این در حالی است که بعضی از تیم ها برای عزیمت به شهر مقصد خود به سختی می توانند یک روز قبل از بازی عازم شوند.

تیم فوتبال شهرداری تبریز با ۱۸ امتیاز از ۱۸ بازی در رده سیزدهم قرار دارد و تیم مس رفسنجان با یک بازی بیشتر و ۲۰ امتیاز تیم یازدهم جدول است. دیدار دو تیم از ساعت ۱۴ چهارشنبه ۱۷ بهمن در ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.