آیرال خبر،معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه نامه‌های مهم رهبری باید در دانشگاه‌ها تدریس شود، گفت: غربی‌ها بزرگ‌ترین شکست تاریخی خود را خوردند، چراکه قرار بود 11 سپتامبر دیگری را خلق کنند، نامه آقا مانع از این شد که حکام غربی بتوانند بار دیگر از افکار عمومی سوءاستفاده کنند.

به گزارش آیرال خبر، اسماعیل احمدی در حاشیه کارگاه آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج در تبریز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه هر دو نامه مهم مقام معظم رهبری که حاوی نظریات متقن و مستدل علوم انسانی به ویژه جامعه‌شناسی، علوم ارتباطات، روانشناسی و علوم سیاسی است، باید در دانشگاه‌ها تدریس شود، اظهار داشت: نامه حضرت آقا یک صورت باطنی داشت، اینکه حضرت آقا اندیشمندی، تفکر برتر و اندیشه‌های خاص خودشان را در حوزه علوم اجتماعی حقیقی و اسلامی به همه ثابت کردند که همه دانشمندان جامعه‌شناسی باید در مقابل دو نامه رهبر انقلاب، زانوی شاگردی بزنند.

وی افزود: هر دو نامه مهم مقام معظم رهبری که حاوی نظریات متقن و مستدل علوم انسانی به ویژه جامعه‌شناسی، علوم ارتباطات، روانشناسی و علوم سیاسی است، باید در دانشگاه‌ها تدریس شود.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین ضمن دعوت از صاحب‌نظران و اساتید برای شرح و تبیین این نامه‌ها، بیان کرد: یکی از بهترین منابع ما در تولید علم بومی مبتنی بر نظریات اسلامی این نامه‌ها است که جا دارد کرسی‌های تفسیر برای بسط و توضیح آنها شکل بگیرد.

این مسئول با بیان اینکه امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) قبل از فرستادن نامه متوجه شدند که در غرب قرار است چه تحولی ایجاد شود و کدام گروه می‌تواند تحول ایجاد کند، تبیین کرد: در حالی که هر یک از مسئولان در کشور ما اگر بخواهند تغییری را در کشور انجام دهند، می‌گویند دولتمردان غربی باید این کار را بکنند، تنها مسئولان و سیاستمداران غربی را خطاب قرار می‌دهند، در حالی که رهبر انقلاب پایگاه‌های اجتماعی غرب را به شایستگی شناختند و حتی اثربخشی حقیقی پایگاه اجتماعی نشان می‌دهد که ذهن حضرت آقا اثرسنجی دارد.

احمدی تشریح کرد: اینکه در چه برهه‌ای نامه رهبر معظم انقلاب مطرح شد، نشان از علم و سیاستی است که حضرت آقا دارند؛ یعنی دقیقاً بعد از اتفاقی که در فرانسه افتاد که همه ذهن‌ها به این موضوع معطوف شده بود که قرار است 11 سپتامبر دیگری اتفاق بیفتد و نامه حضرت آقا از وقوع اتفاقات شبیه 11 سپتامبر جلوگیری کرد و نامه آقا مانع از این شد که دولتمردان و حکام غربی بتوانند بار دیگر از افکار عمومی سوءاستفاده کنند.

وی با اشاره به محتوای نامه‌ها، ادامه داد: حقیقتاً شناخت رهبر دانشمندمان از جوامع دنیا و همین تسلط بر افکار و رفتار آحاد ملل می‌تواند توسط اساتید علوم انسانی مورد بررسی قرار گیرد.

معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در پایان افزود: یقیناً باید جامعه دانشگاهی و اهالی رسانه‌ها و هنرمندان هر یک با ابزارهای در اختیار خود در نشر و انعکاس ماندگار این دو نامه از منظر فعالیت خود اقدام کنند تا بیش از پیش شاهد نتایج شگرف و اثرگذار آن در دنیا باشیم.

نخستین دوره آموزشی خبرنگاران افتخاری بسیج آذربایجان شرقی روز سه شنبه  17/09/94 با حضور مسئول روابط عمومی بسیج مستضعفین در سپاه عاشورای تبریز برگزارشد.

فرهنگی 94/9/20

کدخبر110360

خبرنگار125

انتهای پیام /

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.