شکور اکبرنژاد ایراد وارده احمدعلیرضا بیگی به مدرک تحصیلی یکی از اعضاء شورای شهر تبریز را موضوعی نه‌چندان مهم عنوان و از او خواست به این رویه پایان دهد و بر ای شورا مشکل‌تراشی نکند.

به گزارش آیرال خبر، شکور اکبرنژاد صبح امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز با تاکید بر لزوم مهیاسازی فضا جهت شادی جوانان، خاطرنشان ساخت: انتظار ایجاد فضای لازم برای تحقق خلاقیت‌های جوانان داریم.

وی خواهان غنی‌سازی خاک و مبارزه بیولوژیک با آفات گیاهی توسط شهرداری تبریز جهت سلامت شهروندان شد و افزود: قرار بود شهرداری برای مدیریت جامع آب در تبریز لایحه تدوین کند و ما همچنان منتظر این اتفاق هستیم.

رئیس شورای شهر تبریز با اعلام اینکه در بحث آثار تاریخی بعضی‌ از آن‌ها را در گذر زمان از دست داده‌ایم، متذکر شد: باید فکری به حال باقیمانده‌ها نموده و آنها را به فضای گردشگری تبدیل کنیم.

وی ادامه داد: در خصوص فضای سبز باید تدبیری اندیشیده شود تا به آفتی که درختان عقیم توت در تهران دچار شدند، گرفتار نشویم؛ گونه‌های گیاهی سطح شهر نیز باید از اقسام کم آب‌بر انتخاب شود.

اکبرنژاد با انتقاد از عدم شفافیت مزایده‌ها و مناقصه در سایت شهرداری تبریز از این روند انتقاد کرد و خواهان ارائه جزئیات در کنار مبلغ و مسائل کلی شد.

وی به اظهارات احمدعلیرضا بیگی، عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مبنی بر ایراد مدرک تحصیلی یکی از اعضاء شورا اشاره و تصریح کرد: یکی از نمایندگان مجلس به جای اینکه به فکر مردم باشد به دنبال چیز دیگری است، این برادر عزیز به جای اینکه بخواهد در مورد مسائل ساده صحبت نماید به مشکلات مردم بپردازد، نباید موضوعی به این کوچکی را بزرگ کرد.

رئیس شورای شهر تبریز در پایان صحبت‌های خود تاکید داشت: به نماینده‌ای که برای شورا مشکل ایجاد می‌کند یک بار دیگر تذکر می‌دهم، مردم متوجه این مسائل هستند و رفتارهای مسئولان را تحت نظر دارند.
پ ن:
یعنی واقعا مهم نیست که کسی با مدرک تحصیلی مجعول یا نامعتبر بر صندلی وکالت مردم بر شورای اسلامی شهر جلوس کند؟!

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.