ایده های برتر

دبیر نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای شهرداری تبریز از بررسی نهایی و اعلام نتایج نتیجه نهایی پنجمین جشنواره ایده های برتر و اختراعات مدیریت شهری خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امورارتباطات معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تبریز، فرزاد نظیری گفت: با هدف رونق بخشیدن به فضای ابتکار، انگیزه بخشیدن به جوانان و شناسایی اختراع‌های برگزیده و تسهیل در مسیر آنها به منظور رسیدن به محصولی دانش‌بنیان و تکمیل چرخه نوآوری و تبدیل دارایی‌های فکری به ثروت، پنجمین جشنواره ایده­‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری در قالب ۸ محور، به همت بنیاد ملی نخبگان، بنیاد نخبگان آذربایجان‌شرقی و شهرداری تبریز، برگزار شد.

وی افزود: عمران شهری؛ معماری و شهرسازی و سیمامنظر شهری؛ ایمنی، سلامت و محیط‌زیست؛ گردشگری، بافت تاریخی و میراث ماندگار؛ اقتصاد شهری و اقتصاد مدیریت شهری؛ فرهنگی، اجتماعی، هنری و ورزشی؛ مدیریت حمل‌ونقل و ترافیک‌شهری؛ فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه، محورهای هشت‌گانه این جشنواره بودند.

گفتنی است: جشنواره ملی ایده‌های برتر و اختراعات مدیریت شهری با همکاری دانشگاه‌های علوم‌پزشکی تبریز، تبریز، صنعتی سهند تبریز، شهید مدنی آذربایجان، آزاد اسلامی تبریز و جامع علمی-کاربردی استان آذربایجان‌شرقی، در دو بخش اختراعات و ایده، روز ۲ اسفند ماه ۹۷ برگزار شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.