تبریز

کمیته ویژه ساماندهی تابلوهای معابر شهری به دنبال دستور فوری شهردار تبریز مبنی بر ساماندهی تابلوهای واقع در معابر و محلات سطح شهر تبریز و اسامی آنها تشکیل و نخستین جلسه آن با حضور اعضای کمیته برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سعید حاجی زاده رئیس کمیته ویژه ساماندهی تابلوهای معابر شهری در این خصوص گفت: بر اساس تصمیمات نشست مقرر شد کلیه مراحل طراحی، نظارت و ساخت تابلوهایی که در معابر و اماکن عمومی اعم از سر کوچه ها، محلات، کوی ها و خیابان ها نصب می شود به صورت متمرکز و از طریق سازمان حمل و نقل و ترافیک صورت پذیرد.

وی ابراز داشت: همانند سیاست‌های شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز در نامگذاری معابر؛ اولویت با شهدای والامقام انقلاب اسلامی باشد.

حاجی زاده افزود: در طراحی و ساخت تابلو، نظارت لازم مبنی بر درج کامل عنوان، نام و نام خانوادگی معابری که به نام اشخاص حقیقی و یا حقوقی نامگذاری شده از طریق سازمان حمل و نقل و ترافیک صورت می پذیرد.

وی با بیان اینکه صحت و سقم اطلاعات و مشخصات شهدا برای درج بر روی تابلوهای شهری باید با استعلام از بنیاد شهید و امور ایثارگران و مسئولیت این بنیاد اخذ و لحاظ شود؛ گفت: همچنین کمیته ساماندهی تابلوهای معابر شهری در تمام مناطق ۱۰ گانه شهرداری تبریز تشکیل و آغاز به کار می کند. این کمیته علاوه بر بررسی و ساماندهی محتوای تابلوهای معابر شهری موظف است کلیه معابر بدون نام شامل خیابان ها، محلات، کوی ها، کوچه ها و … را شناسایی و جهت اقدامات لازم به شورای نامگذاری معابر و اماکن عمومی شهرداری تبریز اعلام کند.

 در این نشست همچنین بر تسریع در عملیاتی شدن اجرای طرح کوچه میزین افتخاری تاکید و مقرر شد از ظرفیت سازمان بسیج شهرداری تبریز جهت بازدید و بررسی میدانی از طریق مساجد، محلات و پایگاه های مقاومت نسبت به تکمیل اطلاعات و مشخصات تابلو هایی که در قالب این طرح در معابر عمومی نصب و اکران خواهد شد، استفاده شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.