قدوسی

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، نشر فرهنگ ایثار و شهادت را ضرورت برنامه‌های فرهنگی شهر خواند و گفت: همکاری با اداره ‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، می‌تواند پشتوانه قابل‌اتکایی برای این رویکرد باشد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین قدوسی در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، با بیان این مطلب اظهار داشت: تبریز و آذربایجان، خطه سرداران عاشورایی است و ایثار، حماسه و رشادت دوران دفاع مقدس و سال‌های پایمردی بعد از جنگ تحمیلی، پیامی است که به رغم تمام مشکلات زندگی امروز، باید به نسل جدید انتقال یابد.

وی با بیان اینکه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، از مجموعه‌های فعال و تاثیرگذار در این امر است، تصریح کرد: اشتراک ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های مناسبی که دو مجموعه دارند، می‌تواند زمینه‌ساز برنامه‌های ماندگار در سطح شهر باشد.

سردار اصغر عباسقلی‌زاده، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی نیز در این دیدار، با تبریک انتصاب حجت‌الاسلام‌قدوسی، گفت: مفاهیم پرشور دفاع‌مقدس و ادبیات مقاومت و پایداری، بر عهده یک نهاد خاص نیست و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس، همراهی با نهادهای مختلف فرهنگی، از جمله سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری را ضروری و سازنده می‌داند.

وی ادامه داد: هماهنگی و هم‌افزایی حوزه‌های مختلف فرهنگی، می‌تواند روحیه ایثار و مقاومت را در میان آحاد جامعه، نهادینه کند.

رحیم ملاحسینی با تاکید بر همراهی و هم‌افزایی بخش‌های مختلف فرهنگی، اضافه کرد: بسیح شهرداری تبریز، تنها مجموعه بسیج در شهرداری‌های کشور است که در قالب یک سازمان مستقل عمل می‌کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.