سازمان میادین شهرداری تبریز

آیرال خبر- در راستای پیشبرد و توسعه اهداف سازمانی و هم اندیشی با مدیران عامل پیشین سازمان میادین در نشست صمیمی و هم اندیشی مشترک، راهکارهای توسعه و پیشرفت این سازمان را بررسی و تجربیات اندوخته خود را از زمان حضور در مدیریت سازمان به بحث گذاشتند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، در مراسمی که به دعوت  ابراهیم محمدی، مدیر عامل سازمان برای اولین بار تشکیل شده بود،   مدیران عامل ادوار گذشته این سازمان  ضمن هم اندیشی، دیدگاه های خود را  برای پیشبرد اهداف سازمان مطرح کردند.

بر این اساس، فریدون انصاری، مهدی قلی رضایی، خلیل صادقی، سیاوش مکانی، علی اسکندرزاده، شمس الله فیروزیان، مهدی مهرداد و جواد صدیقی، مدیران عامل پیشین سازمان حاضران جلسه تبادل افکار بودند، حاضرین در این دیدار دیدگاه ها و نظرهای خود را درباره روند فعالیت های جاری و راه های پیشرفت در نشست دوستانه و محیطی صمیمی بیان کردند.

ابراهیم محمدی مدیر عامل سازمان ضمن خیر مقدم و قدردانی  از زحمات بی شائبه مدیران سابق، تبادل افکار و تجربه اندوخته شده را رمز موفقیت و توسعه سازمان عنوان کرد و گفت:  تجربیات شما مدیران برجسته شهرداری تبریز  سرمایه بزرگی به سازمان و شهر اولین ها  بوده و ما از این تجربیات ارزنده بهره خواهیم برد.

وی همچنین از مدیران حاضر در جلسه خواست تا با ارائه پیشنهادات و اجرای طرح هایی که در دوران مدیریتی به هر دلیل موفق به اجرای آن نشده بودند بحث و تبادل نظر شود تا در آینده از آن  به نحوه مقتضی استفاده شود.

مدیرعامل سازمان، درباره این جلسه هم اندیشی اظهار کرد: جلسه امروز با هدف تجدید دیدار و گفتگوی دوستانه و به منظور بهره مندی از تجربیات و نظرات ارزشمند آنان برگزار شده است،   رجاء واثق دارم  بتوانیم با تعمیم  نظریات و تجربیات شما به واحدهای موجود در بهبود و توسعه سازمان استفاده کنیم.

در پایان مراسم با اهدای لوح سپاس توسط مدیر عامل سازمان، به پاس قدردانی از زحمات بی دریغ و ارزشمند مدیران عامل ادوار گذشته سازمان در طول تصدی مدیریتی،   تقدیر به عمل آمد.

حاضرین جلسه نیز از ابراهیم محمدی بخاطر تشکیل این نشست تشکر و قدردانی کرده و تداوم این جلسات  را جهت پیشرفت سازمان و ارائه خدمات هرچه بهتر به شهر و شهروندان را خواستار شدند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.