المان چهلمین سال انقلاب

آیرال خبر- مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز از نصب المان چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در میدان مرکزی این شهر خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، سعید حاجی زاده در این خصوص گفت: المان دایره ای ۴۰ که به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز طراحی، ساخته و نصب شده است، دو ونیم متر قطر دارد که بر روی پایه یک متری قرار گرفته و ارتفاع آن نیز از کف تا انتهای لوگوی المان، به شش و نیم متر می رسد.

وی ادامه داد: این المان به دست مهندسان مکانیک در ماشین cnc سه محوره به صورت سه بعدی طراحی و سپس به صورت سه بعدی کامل، حکاکی و در نهایت به شکل یکپارچه مونتاژ شده است.

وی افزود: همچنین دو پرچم بزرگ جمهوری اسلامی ایران به قطر ۸ متر و دو پرچم گرد دیگر نیز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به قطر ۳ متر در چهار ضلع المان ۴۰ نصب شده و در مجموع به میدان ساعت به عنوان قلب تحولات تاریخی تبریز جلوه و شکوه خاصی بخشیده است.

وی با اشاره به اقدامات اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در خصوص فضاسازی تبلیغی به مناسبت دهه فجر گفت: به این مناسبت در مناطق مختلف تبریز المان ها و فضا سازی های شهری اجرا و انجام شده و المان ۴۰ نیز از کم نظیرترین المان های شهری کشور بوده که به مناسبت دهه مبارک فجر نصب شده است.

گفتنی است اولین آویز آبی گردان تبریز ۲۰۱۸ نیز اردیبهشت سال جاری توسط اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تبریز در میدان ساعت نصب شده بود و همین المان به زودی پس از اعمال تغییراتی  در تفرجگاه عون بن علی، باز نصب خواهد شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.