جشن بزرگ قربان

شهردار منطقه۴ تبریز برنامه‌های تجمعی را فرصتی برای هم‌افزایی و همدلی بین شهروندان و منطقه عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی در جشنواره پارک بزرگ تبریز عنوان کرد: شهرداری منطقه۴ در سال‌های اخیر، سعی کرده نقش فرهنگ را در برنامه و بودجه خود، از حالت تشریفاتی مرسوم در کلان‌شهرها خارج کرده و وجهه و اعتباری قوی به آن ببخشد.

وی بیان داشت: هم‌اکنون شهرداری منطقه۴ با ۵۲ پارک و بوستان محله‌ای، ۲ باب کتابخانه و قرائتخانه، ۴باب فرهنگسرا و خانه سلامت در خدمت ارتباطات رو در رو و مستمر با شهروندان است.

شهردار منطقه۴ تصریح کرد: علی‌رغم تنگناهایی که در بحث‌های مالی گریبان‌گیر شهرداری‌ها شده ‌است، برنامه‌های تجمعی در منطقه۴، به فرصتی برای هم‌افزایی و همدلی بین شهروندان و منطقه تبدیل شده ‌است.

اکبر امجدی اظهار داشت: سال گذشته، جشنواره پارک بزرگ، نقش موثر در معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های این بوستان قدیمی داشت و استقبال گرم شهروندان از برنامه سال پیش، انگیزه‌ای بود تا این پارک امروز در آستانه پروژه عملیاتی قرار بگیرد.

وی در پایان متذکر شد: برای دومین سال پیاپی میزبان جشنواره پارک بزرگ هستیم و بسیار دوست داریم این میزبانی، با حضور پرشور همشهریان، به یکی از خاطره‌انگیزترین برنامه‌های شهرداری تبریز تبدیل شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.