وحدتی

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی نمایشگاه خیریه هنرمندان تبریز را تابلویی زیبا و هنرمندانه در نمایش نوع دوستی و انسانیت دانست.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، محمد وحدتی در اختتامیه نمایشگاه خیریه هنرمندان برای کمک به هموطنان سیل زده در محل گالری هنرمندان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز با بیان اینکه در میان اقشار مختلف جامعه، افرادی هستند که رفتارهایشان آنها را به نقاط برجسته طیف خودشان تبدیل کرده، افزود: هنرمندانی که در راه خیر از هنر بهره گرفتند و دست‌اندرکاران و شهروندانی که ایشان را در این راه یاری رساندند، همه شایسته تکریم و قدردانی هستند.

وی در ادامه اظهار داشت: از این تلاش ارزشمند به سهم خودم قدردانی می کتم و امیدوارم شاهد استمرار این روند باشیم.

وحدتی این نمایشگاه را نشان از مهر و زیبا بینی هنرمندان و شهروندان تبریزی دانست و گفت: حس نوع دوستی از ابعاد برجسته و شاخص شما هنرمندان است که بی شک همه نمی توانند به این جایگاه دست یابند.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی همچنین یادآور شد: هنر ابزاری برای انتقال ابعاد وجودی انسان به بهترین و هنرمندانه ترین شکل است و هنری که در خدمت به خلق و نوع دوستی باشد ناب ترین صورت هنر است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.