نمایشگاه نقاشی

نمایشگاه خیریه هنرمندان تبریز با هدف کمک به هموطنان سیل زده با فروش ۱۴ اثر به کار خود پایان داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و روابط‌عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، آیین اختتام این نمایشگاه عصر دیروز در محل گالری هنرمندان سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز با حضور رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تبریز شهرام دبیری و علی آجودان زاده عضو شورای شهر، محمد وحدتی رئیس مجمع نمایندگان استان آذربایجان شرقی و هنرمندان برپا شد.

در این نمایشگاه که قریب ۴۰ هنرمند، بیش از ۶۰ اثر خود را برای کمک به هموطنان سیل زده در معرض دید عموم قرار داده بودند، آثاری در حوزه های نقاشی، طراحی، عکاسی و خوشنویسی ارائه کردند.

این نمایشگاه در طول مدت برگزاری خود که به سبب استقبال مردمی تمدید شده بود، شاهد حضور شهروندان و برخی مدیران بود که با خرید آثار گامی در راستای کمک به سیل زده ها برداشتند. همچنین برخی دیگر از هنرمندان به منظور حفظ جریان اصلی نمایشگاه و تحقق به هدف انسانی این حرکت فرهنگی، آثاری از یکدیگر را خریداری کردند.

در مراسم اختتامیه نمایشگاه، تابلوهای خریداری شده افراد خیر، به آنها تحویل و مبالغ حاصل از فروش تابلوها به نماینده هلال احمر تحویل داده شد.

سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در این مراسم، با قدردانی از هنرمندان حاضر در این نمایشگاه حضور آنها را پاس داشت و هنرمندان نیز از بستر فراهم شده در سازمان برای کمک به هموطنان سیل زده قدردانی کردند.

همچنین هنرمندان به پاس همراهی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در برپایی این نمایشگاه خیرخواهانه از معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز قدردانی کرده و خواستار استمرار در برگزاری رخدادهایی از این جنس شدند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.