تبریر 2018

آیرال خبر- معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز از برگزاری نمایشگاه عملکرد شهرداری تبریز با موضوع تبریز ۲۰۱۸ خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی ضمن تقدیر و تشکر از حساسیت نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی نسبت به عملکرد تبریز ۲۰۱۸ اظهار داشت: در راستای لبیک به حساسیت نماینده محترم ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی به عملکرد تبریز ۲۰۱۸،   نمایشگاه عملکرد شهرداری تبریز با موضوع تبریز ۲۰۱۸ در مصلی اعظم امام خمینی (ره) در معرض دید عموم شهروندان قرار می گیرد.

وی با اشاره به برنامه های اجرا شده شهرداری برای رویداد تبریز ۲۰۱۸ گفت: شهرداری تبریز فراتر از تکلیف سازمانی برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری را با محوریت معرفی تاریخ و فرهنگ تبریز برای رویداد تبریز۲۰۱۸برگزار کرده است.

حمیدی یادآور شد: شهرداری تبریز در این رویداد از نظر سخت افزاری و نرم افزاری تلاش خود را  فراتر از تکلیف سازمانی انجام داد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز تصریح کرد: صدور رایگان مجوز پروانه ساخت ۲۲ هتل و مسافرخانه، بهره برداری از مرکز همایش‌های بین المللی شهرداری، ساماندهی بازار تبریز و تلاش برای تکمیل پروژه مقبره‌الشعرا از جمله اقدامات شهرداری تبریز در راستای رویداد تبریز ۲۰۱۸ بود.

حجت الاسلام حمیدی در ادامه از انجام ۱۷۶ عنوان برنامه در قالب جشنواره، همایش و اجلاس، سمپوزیم، هفته‌های فرهنگی، مسابقات ورزشی، نمایشگاه در سطح  ملی و فراملی در مجموعه شهرداری تبریز به منظور رویداد تبریز  ۲۰۱۸ خبر داد و گفت: برگزاری ۷۱ عنوان نمایشگاه و نشست ملی و بین المللی، امضای هفت تفاهم نامه، برگزاری ۱۷ هفته فرهنگی و خواهر خواندگی، تبلیغ در تمامی مراکز استان‌ها، برگزاری برنامه‌های رسانه‌ای و آموزشی و ملی و فراملی از جمله این برنامه‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه تبریز ۲۰۱۸ به عنوان نقطه آغازی برای رونق و توسعه صنعت گردشگری برای تبریز، آذربایجان شرقی و کشور بود، یادآور شد: نباید فراموش کرد که مسیر برای حرکت رو به‌ جلو در صنعت گردشگری باز شده و باید از فرصت‌ها و ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

نمایشگاه عملکرد شهرداری تبریز در موضوع تبریز ۲۰۱۸ روز جمعه ۱۲ بهمن در محل مصلی اعظم امام خمینی (ره) جهت بازدید نمازگزاران محترم به مدت یک روز برپا می‌شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.