آیرال خبر ،با حضور جمشید برومندی کیا معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی و معاون فرماندار شهرستان شبستر دفتر نمایندگی اداره کل درشهرستان شبستر آغاز به کار نمود.
به گزارش آیرال خبر به تقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، درنشست کار گروه تخصصی میراث فرهنگی شهرستان شبستر که با حضور مسئولین شهرستان برگزار شد چالش های پیش روی حوزه میراث فرهنگی شهرستان جهت بررسی و پیگیری به اطلاع معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری رسید.
در این جلسه همچنین جمشید برومندی کیا به سوالات مختلف مطرح شده از سوی مسئولین شهرستان در خصوص مسائل و مشکلات حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری پاسخ داد.
معاون توسعه مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در این نشست تخصصی با اشاره به اهمیت فرهنگی و تاریخی منطقه شبستر بر لزوم توجه و بهره مندی حداکثری از ظرفیت های این شهرستان تاکید کرد.
وی آغاز به کار دفتر نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در شهرستان شبستر را آغازی امید بخش برای حفاظت از داشته های تاریخی این شهرستان و بهره مندی منطقه و استان آذربایجان شرقی از پتانسیل های تاریخی و گردشگری شهرستان شبستر دانست و گفت: امیدورام با آغاز به کار دفتر نمایندگی میراث فرهنگی در شبستر و با حمایت های فرماندار محترم شاهد تسریع در تحقق مطالبات مردم و مسئولان شهرستان در حوزه میراث فرهنگی باشیم.
حمیدرضا سلمانیان، معاون فرماندار شبستر نیز در این نشست خواستار همکاری نزدیک ادارات شهرستان با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان شد و از مسئولان اداره کل نیز خواست درحوزه معرفی و بستر سازی ها برای زیر ساخت های گردشگری منطقه نهایت تلاش خود را بکار گیرند.
گفتنی است در خاتمه این نشست، دفتر نمایندگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان شبستر در مجموعه شیخ محمود شبستری افتتاح شد.

فرهنگی 94/7/27

کدخبر110181

خبرنگار115
انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.