مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی:

نمی‌توانستیم پذیرای 50 هزار تماشاگر باشیم!

توسطسردبیر

آذر 4 1398

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: بازی تیم‌های تراکتور با نود تعداد زیادی از هواداران 2 تیم را روانه ورزشگاه می‌کرد.

نمی‌توانستیم پذیرای 50 هزار تماشاگر باشیم

عبدالله چمن‌گلی اظهار داشت: تیم تراکتور در ارومیه و استان آذربایجان‌غربی محبوبیت زیادی دارد و تیم نود ارومیه هم تیمی نوپاست که امسال نتایج بسیار خوبی را کسب کرده و قطعا تعداد زیادی از تماشاگران از استان آذربایجان‌غربی و آذربایجان‌شرقی روانه ورزشگاه می‌‌شدند.

وی تصریح کرد: پیش‌بینی ما حضور 50 هزار تماشاگر برای این بازی از 2 استان آذربایجان‌شرقی و آذربایجان‌غربی بوده و امکان نداشت بتوان چنین حجمی برای این بازی را میزبانی کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: ورزشگاه شهید باکری 15 هزار نفری بوده و 2 هفته پیش افتتاح گردیده است و حضور تماشاگر بیش از ظرفیت ورزشگاه می‌توانست عواقب خطرناکی برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه را به دنبال داشته باشد و حتی درست نبود که درب ورزشگاه بعد از تکمیل ظرفیت ورزشگاه بسته و تعداد زیادی از هواداران بیرون در می ماندند و در نهایت تصمیم بر این شد که این بازی بدون تماشاگر برگزار شود.

چمن گلی گفت: کلیه تمهیدات برای برگزاری هر چه بهتر این بازی فراهم شده و انشاالله بتوانیم میزبان خوبی برای این بازی باشیم و در مورد زمین ورزشگاه نیز باید بگویم مشکلات چمن برطرف شده و فدراسیون فوتبال هم تایید کرده است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.