آسفالت

شهردار منطقه ۱۰ تبریز با تاکید بر پیگیری آسفالت معابر گفت: از تمام ظرفیت ها برای انجام این مهم در سطح منطقه استفاده می کنیم و نهضت آسفالت اولویت منطقه است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رسول وظیفه شناس با اعلام این خبر اظهار داشت: لکه گیری آسفالت معابر و بهبود عبور و مرور معابر شهری از فعالیت مهم این منطقه در سال جاری است.

وی افزود: آسفالت معابر یکی از نیازها و مطالبات جدی مردم است از همین رو شهرداری منطقه ۱۰ تبریز برای جلب رضایت شهروندان بهترین خدمات را در این راستا ارائه می کند.

وظیفه شناس با بیان اینکه یکی از اولویت های منطقه ارائه خدمت رسانی مطلوب است، افزود: در این راستا برای رفاه حال شهروندان عملیات لکه گیری آسفالت معابر منطقه به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته که هم اکنون در حال اجرا است.

شهردار منطقه ۵ تبریز ادامه داد: توجه به مطالبه شهروندان پیرامون برخورداری از امکانات مناسب به ویژه امکانات عمرانی و خدماتی بسیار حائز اهمیت است و طرح آسفالت معابر اصلی باید به شکل مطلوب اجرایی شود.

وظیفه شناس، ترمیم آسفالت خیابان ها و معابر شهری را از جمله مطالبات اصلی شهروندان دانست و گفت: این اقدامات در راستای تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، عابرین پیاده و تامین رفاه حال شهروندان صورت می گیرد و تمام تلاش مجموعه شهرداری منطقه ۱۰ ارائه خدمات شایسته به شهروندان است و در این راستا از تمام توان و امکانات موجود برای ارائه خدمات بهتر استفاده می کنیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.