سازمان اتوبوسرانی

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان و تاسیسات حمل و نقل عمومی در آستانه مهر ماه و آغاز سالتحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، فرخ جلالی ضمن اعلام این خبر با اشاره به لزوم بازسازی بدنه اتوبوس‌های مسیرهای دولتی (تندرو) و بخش خصوصی تصریح کرد: پیرو تاکیدات شهردار محترم تبریز برنامه کاری بازسازی اتوبوس‌های ملکی و خصوصی آغاز شده است.

جلالی یادآور شد: با مدنظر قرار دادن اقتصاد مقاومتی و استفاده از توان علمی و فنی کارشناسان معاونت فنی این شرکت و بهره برداران زحمتکش بخش خصوصی، روند بازسازی و ترمیم نواقص اتوبوس‌ها و رنگ آمیزی بدنه و نظافت اساسی اتوبوس‌ها به صورت مطلوب در حال انجام است.

او ادامه داد: در بحث اصلاح وضعیت آسفالت نیز مسیر و کف ایستگاه‌های تندرو با همکاری و هماهنگی مناطق و سازمان عمران شهرداری تبریز، به صورت اساسی در دست مرمت و اصلاح بوده و امیدواریم در باقیمانده ایستگاه‌ها و مسیر سامانه تندرو پس از اتمام زیرسازی، آسفالت رویه نیز سریعا” اصلاح شود تا قبل از آغاز سالتحصیلی، این مسیر برای عبور و مرور اتوبوس‌های تندرو مناسب سازی شود.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه تصریح کرد: با توجه به وجود بیش از ۵۰۰ سایه بان ایستگاه اتوبوس و بیش از  ۲۰۰۰ تابلو ایستگاهی با  برنامه‌ریزی های انجام شده، رسیدگی به وضیعت سایه‌بان‌ها و تابلوهای ایستگاهی با تعمیر و رفع ایرادات و نواقص سایه‌بان‌ها و رنگ آمیزی و نظافت مستمر و منظم در حال انجام است تا همزمان با آغاز سالتحصیلی جدید با شرایط مطلوب‌تری در خدمت شهروندان قرار گیرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.