تبریز

شهردار منطقه ۴ تبریز، با اشاره به اقدامات این منطقه در تقویت امکانات و تجهیزات ترافیکی گفت: مجموع اقدامات صورت‌گرفته در سه ماه اخیر، تاثیر کارساز در تسهیل تردد خودرویی و کاهش سوانح رانندگی در مسیرها و معابر داشته ‌است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، اکبر امجدی با بیان این مطلب اظهار داشت:  مطالعات ترافیکی و بودجه‌گذاری در این بخش، از رویکردهای دائمی منطقه۴ است.

وی تصریح کرد: بر این اساس، ۶۵ تابلو در معابر منطقه نصب شده که علاوه بر تاثیرات ترافیکی، در حفظ هویت بافت قدیمی منطقه نیز موثر است.

شهردار منطقه۴ تبریز، نصب و رنگ‌آمیزی دو قطعه سرعتگاه در خیابان خرسندی و ۲۵ قطعه سیلندر در خیابان‌های علامه امینی واقع در میدان آذربایجان را از نصبیات کارساز منطقه در مسیرهای اصلی خواند.

وی به خط کشی محوری خیابان خرسندی به طول تقریبی ۵۰۰ متر اشاره کرد و گفت: با توجه به تفکیک خط ویژه تاکسی در دو خیابان خرسندی و شمس تبریزی، مطابق مصوبه کارشناسی، ۶۹۱ قطعه گل میخ در این دو مسیر نصب شده ‌است.

امجدی ادامه داد: جانمایی سه بشکه ترافیکی در اول زیرگذر حجتی و در دو طرف میدان آذربایجان از دیگر اقداماتی است که با توجه به اجرای عملیات عمرانی، به منظور پیشگیری از وقوع تصادف، صورت گرفته‌ است.

وی با اشاره به اینکه نوسازی موانع و علایم ترافیکی در دستور کار اداره حمل‌ونقل و ترافیک منطقه است، افزود: ۶۵ قطعه سیلندر ترافیکی و ۲۵ قطعه گل میخ مستعمل از سطح حوزه جمع‌آوری و نوسازی شده ‌است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.