«کامبک» فولاد مقابل ماشین‌سازی در دیداری پرگل/

دیدار تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان با برتری ۳ بر ۲ تیم فولاد به پایان رسید.

به گزارش آیرال خبر، تیم‌های ماشین‌سازی و فولاد خوزستان در چارچوب دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 16 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری 3 بر 2 تیم مهمان به پایان رسید.

در ابتدای بازی ماشین‌سازی عملکرد بهتری نسبت به تیم مهمان داشت و حملات بیشتری نسبت به شاگردان نکونام انجام داد اما موقعیت‌های این ثمری نداشت و بازی با تساوی بدون گل پیگیری شد. در دقیقه 14 بازی موسی کولیبالی در محوطه فولاد روی سامان نریمان جهان خطا کرده و یک دقیقه بعد احمدرضا زنده روح با استفاده از موقعیت پیش آمده، از روی نقطه پنالتی برای تیم میزبان گلزنی کرد.

تنها پس از یک دقیقه بعد از این گل، ایوب والی از ارسال موسی کولیبالی صاحب موقعیت شده و بازی را به تساوی کشاند. پس از این گل حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه سامان نریمان جهان توانست در دقیقه 27 گل دوم ماشین‌سازی را وارد دروازه شهاب گردان کند. پس از گل دوم ماشین‌سازی، بازیکنان این تیم تلاش زیادی برای افزایش اختلاف داشتند اما این تیم مهمان بود که در دقیقه 35 و توسط احمد عبداله زاده موفق شد دروازه تیم میزبان را باز کند.

پس از گل دوم فولاد و چهارم بازی، باز هم دو تیم به دنبال گلزنی بودند اما تلاش بازیکنان ماشین‌سازی و فولاد ثمری نداشت تا اینکه ایوب والی در دقیقه 45 گل سوم را برای فولاد به ثمر رساند. نیمه نخست این بازی در نهایت با برتری 3 بر 2 فولاد به پایان رسید.

کادر فنی ماشین‌سازی در نیمه دوم با 3 تغییر در خطوط مختلف زمین برای به تساوی کشاندن بازی تلاش کردند اما حملات این تیم ثمری نداشت. در مقابل فولاد با کنترل و ارائه یک بازی منطقی، علاوه بر حفظ نتیجه، موقعیت‌هایی نیز برای باز کردن دروازه ماشین‌سازی داشت.

در ادامه بازی نیز هیچ از بازیکنان دو تیم موفق به گلزنی نشدند تا این بازی با برتری 3 بر 2 فولاد خوزستان به پایان برسد. شاگردان نکونام در حالی به 3 امتیاز این دیدار خارج از خانه دست یافتند که 2 بار از حریف خود عقب افتادند اما علاوه بر جبران این 2 گل، توانستند در دقیقه 45 بازی توسط ایوب والی به گل برتری برسند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.