گام دوم

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذریایجان‌شرقی برگزاری نخستین همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب در تبریز را اقدامی جهادی و انقلابی جهت تحقق و پیشگامی و  لبیک گویی به منویات مقام معظم رهبری عنوان کرد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، مرتضی صفری در جلسه ای که به منظور هم اندیشی و برگزاری هر چه با شکوهتر همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب با حضور اعضای کمیته علمی و اجرایی این همایش برگزار شد، اظهار داشت: خودسازی، جامعه پردازی و تمدن سازی از نکات برجسته بیانیه گام دوم انقلاب رهبری است.

صفری افزود: این همایش در ابعاد مختلف خود می‌تواند به آنها توجه کرده و بستر را برای رسیدن به این اهداف به نوبه خود فراهم اورد.

او از متولیان این همایش ملی که در راستای اعتلای گام دوم انقلاب و در اجرای منویات مقام معظم رهبری قدم برداشتند ابراز خرسندی کرد و گفت: نقش موثر و انعکاس این رویداد علمی باید در شان گام دوم انقلاب باشد و این بر عهده اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیماست که به امید خدا این پوشش خبری را با کمک مسولین به انجام می رسانیم.

حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز نیز در این جلسه  با قدردانی از مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی ضمن ارائه مختصری از چگونگی برگزاری این همایش  خواستار پوشش خبری ملی و درخور شان این همایش در جهت برگزاری هر باشکوهتر این همایش شد.

نائب رئیس نخستین همایش ملی شهر پایدار و گام دوم انقلاب، با اشاره بر اهمیت گام دوم انقلاب، ضرورت شناساندن اهداف گام دوم بر آحاد ملت را مهم ارزیابی کرد و گفت: این مسولیت خطیر بر عهده اصحاب رسانه به ویژه صدا و سیما است که با ایجاد رغبت و انگیزه وعلاقه مردم به مباحث گام دوم انقلاب در راستای عملی شدن این اهداف در جامعه مردم را به مطالبه وا دارد و مسولین نیز به این مهم باید اهتمام ورزند تا جامعه روز به روز پیشرفته تر و متعالی تر و شهری پایدار از تمامی ابعاد داشته باشیم.

وی افزود: تبیین مفاهیم علمی و کاربردی گام دوم انقلاب را باید از طریق آموزشهای شهروندی در میان اقشار مختلف جامعه رواج داد.

میکائیل جمال پور دبیر همایش نیز ضمن ابراز خرسندی از ارسال مقالات علمی و کاربردی به این همایش از فرهیختگان و اساتید و دانشجویان قدردانی کرده و افزود: بیش از ۴۰۰ مقاله علمی و کاربردی عمدتا از پژوهشگران و اساتید دانشگاه ها به این دبیرخانه ارسال شده است.

وی گفت: تقریبا ۴۵ مقاله از این تعداد مقالات قابلیت چاپ در کتاب مجموعه مقالات را دارد و ۱۲ مقاله نیز در روز همایش ارائه می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.