دکتر شهرام دبیری

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: فعالیت‌ در عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی باعث افزایش نشاط، امنیت و ارتقای سطح فرهنگی می شود و باید بودجه این حوزه ها را چند برابر کنیم.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، شهرام دبیری در حاشیه جلسه کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا که با حضور مسئولان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: با تمام امکانات محدودی که از نظر مالی و سایر امکانات برای مجموعه وجود دارد، عملکرد این سازمان قابل قبول بوده است.
او افزود: همکاران سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی تلاش خود را کرده‌اند اما شرایط ایده آل نیست. باید تلاش کنیم تا هم بودجه این سازمان را افزایش داده و هم برنامه‌ریزی‌های بهتری انجام دهیم تا بتوانیم قدم‌های خوبی در عرصه‌های فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی برداریم.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز و عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی این شورا عنوان کرد: در این جلسه پیشنهاد شد که برنامه‌های سال آتی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی ارائه شود تا بتوانیم بر اساس آن بودجه سال ۹۹  را به گونه‌ای تصویب کنیم که فعالیت‌های لازم به خوبی انجام شود و مشارکت شهروندان در فعالیت‌های شهرداری افزایش یابد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.