آیرال خبر- جلسه صمیمی هماهنگی نیروهای مسلح استان جهت برگزاری کنگره شهید «حسن باقری» در تبریز برگزار شد.

به گزارشآیرال خبر، جلسه هماهنگی نیروهای مسلح استان آذربایجان‌شرقی جهت برگزاری کنگره شهید «حسن باقری» پیش از ظهر امروز در ستاد فرماندهی قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه برگزار گردید.

فرمانده سپاه عاشورا در این جلسه گفت: همه ما در نیروهای مسلح تحت زعامت رهبر معظم انقلاب هستیم و با این واسطه به منبع جوشان امامت و ولایت متصلیم، این مسئله ایجاب میکند که نیروهای مسلح بطور منظم برنامه های مشترک داشته باشند.

 

وی افزود: هرچه قدر وحدت بین نیروهای مسلح از ضریب بالایی برخوردار باشد، خرسندی و رضایت ملت و رهبر انقلاب را به دنبال خواهد داشت.

سردار عابدین خرّم ادامه داد: همه عناصر نیروهای مسلح از اول انقلاب ید واحده بوده و هستند و این نشست در حقیقت نشست انس و الفت نیروهای مسلح در استان است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به در پیش بودن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلای بیان داشت: در این چهل سال، شکوه و عظمت مردم ایران در پرتو انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شده است.

وی ادامه داد: ما امروز علاوه براینکه از امنیت پایدار برخورداریم بلکه عامل ایجاد امنیت در منطقه غرب آسیا و کشورهای این منطقه نیز هستیم و امروز نیروهای مسلح با اتکا به مردم و ولایت، هم برای مردم ایران و هم ملت‌های مستضعف منطقه اقتدار آفرین شده‌اند.

نیروهای مسلح، حصن حصین کشور

سردار خرّم با بیان اینکه نیروهای مسلح حصن حصین ملت و کشورند، اظهار داشت: ما به گذشته افتخار می کنیم و به آینده امیدواریم.

وی با تمجید از دیگر نیروهای مسلح گفت: امروز ارتش در تمام حوزه‌ها آماده است و در موقع نیاز مانند پُتکی بر سر دشمن فرود خواهد آمد، سپاهی داریم برخوردار از روحیه سلحشوری که مولود انقلاب است و نیروی انتظامی نیز امروز فرصت خدمت به مردم و امنیت آفرینی را پاس می‌دارد.

رزمنده دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی تاکید داشت: نباید از یاد ببریم که چه روزهای سختی را گذرانده‌ایم تا به این شرایط برسیم، امروز با وجود دشمنان قوی، هیچ نگرانی نداریم و دلایل بسیاری هست که نشان می‌دهد ما به همه اهداف انقلاب اسلامی خواهیم رسید.

توصیه فرمانده سپاه عاشورا به مسئولان اقتصادی کشور

سردار خرّم به مدیران و مسئولان بخش‌های مختلف توصیه کرد برای عبور از مشکلات اقتصادی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب و وحدت حول محور ولایت از گردنه‌ها به سلامتی عبور کنند.

وی افزود: نیروهای مسلح مقتدرانه در کنار مسئولین خواهند ایستاد تا از تهدیدات اقتصادی نیز به سلامتی عبور کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا همچنین در خصوص کنگره شهید «حسن باقری» با اشاره به تعبیر رهبر انقلاب از این شهید والامقام به عنوان معجزه انقلاب، از برگزاری کنگره شهید باقری همزمان با ۹ بهمن سالروز شهادت ایشان در موطن آن شهید والامقام خبر داد.

وی ادامه داد: ۵ اجلاسیه دانشجویی، هنر و رسانه، دانش آموزی و نیروهای مسلح نیز در حاشیه کنگره اصلی برگزار خواهند شد که اجلاسیه نیروهای مسلح از اهمیت بالایی برخوردار است.

امنیت ایران اجاره ای نیست / تیر دشمن به خطا رفته

فرمانده قرارگاه تاکتیکی لشکر ۲۱ حمزه نیز در این در جلسه، اظهار داشت: آذربایجان‌شرقی با همگرایی نیروهای مسلح مستقر در استان، یکی از مناطق برخوردار از امنیت پایدار است.

 

وی افزود: امروز به برکت خون شهیدان امنیت ما، نه مثل برخی از کشورهای مرتجع منطقه که امنیت اجاره ای و خریدنی می‌باشد، بلکه یک امنیت پایدار و باثبات است.

امیر رضایی هدف از این جلسه را هم افزایی و همدلی مضاعف در بین نیروهای مسلح دانسته و گفت: دشمنان تلاش کرده‌اند بین نیروهای مسلح اختلاف بیندازند، اما با هوشیاری نیروهای مسلح تیر آنها به خطا رفته است.

کنگره شهید فکوری نیز سال ۹۸ برگزار می شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان در این جلسه با تشریح فرآیند اجرایی کنگره شهید باقری در تبریز، از برگزاری کنگره شهید«جواد فکوری»، دیگر شهید شاخص آذربایجان شرقی در سال آینده خبر داد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.