آیرال خبر- نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان این‌که همه باید برای اقتدار و امنیت ملی تلاش کنیم و این اقتدار و امنیت به واسطه‌ی تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح به دست آمده است، گفت: نیروی انتظامی نقش مهمی در اقتدار و امنیت ملی داشته است.
به گزارش آیرال خبر، حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم در آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان، اظهار کرد: از زحمات سردار حسن‌خانی قدردانی‌ می‌کنم، ایشان یکی از چهره‌های خدوم نیروی انتظامی بوده و همکاران پرتلاش و خدومی دارند که برایشان در مسئولیت‌های بعدی آرزوی موفقیت داشته و برای فرمانده جدید نیز آرزوی توفیق دارم .
وی با بیان این‌که نیروی انتظامی تعطیلی نداشته و بصورت شبانه‌روزی در خدمت مردم است، گفت: طی دو سال گذشته با توجه به تهدیدات و تحرکاتی که از سوی دشمن اعمال شده، نیروی انتظامی در کنار سایر نیروها همیشه آماده حفاظت و حراست از کشور بوده است .
وی با تاکید بر این‌که امروزه وظیفه نیروی خدوم انتظامی سنگین‌تر از سایر افراد است، بیان کرد: باید ایستادگی و ثبات در اصول انقلاب داشته و نسبت به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلابی پایبندی و پاسداری داشته باشید و همچنین پایبند به رفتار و گفتار امام راحل بوده و در برابر تحریف فرمایشات امام راحل ایستادگی کنید .
نماینده ولی‌فقیه در  استان با بیان این‌که پاکدستی، ساده زیستی و اجتناب از اشرافی‌گری یکی از مواردی است که نیروهای انقلابی باید امروز مورد توجه قرار دهند، گفت: تدین و پایبندی به تکالیف شرعی اصل دیگری است و نیروهای انقلابی و انتظامی باید متدین‌ترین افراد جامعه بوده و خدمت بی منت ارائه دهند که البته این ویژگی‌ها را دارا هستند.
وی با تاکید بر این‌که دفاع از اقتدار و امنیت ملی از دیگر وظایف نیروهای انتظامی است که در این رابطه کمر همت بسته‌اند، گفت: نیروی انتظامی امروز نه تنها در شهرها بلکه در مرزها، به ویژه در شرق کشور هر روز با دشمن مبارزه می‌کنند و گاهی نیز به شهادت می‌رسند.
حجت‌الاسلام آل‌هاشم در ادامه شجاعت، صداقت، از خودگذشتگی را از جمله رسالت انقلابیون دانست و گفت: مبارزه واقعی با فقر، فساد و تبعیض از جمله کارهایی است که نیروهای انقلابی باید مورد توجه قرار دهند.
طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و کشوری و همچنین پرسنل خدوم نیروی انتظامی استان، از زحمات سردار محسن حسنخانی تقدیر به عمل آمده و “سردار حسین عبدی” به عنوان فرمانده جدید انتظامی آذربایجان‌شرقی معارفه شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.