باحجب

نیروی انسانی در جوامع بشری سرمایه‌ای است که حرف اول و آخر را می‌زند و هر جامعه و کشوری که از این نیروی انسانی نهایت استفاده را ببرد، موفق است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، جلیل باحجب، فرمانده حوزه ۳ بسیج شهرداری تبریز با بیان مطلب فوق، گفت: در طول دو ماه اخیر جلساتی در خصوص نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز برگزار و تصمیمات خوبی در حوزه برادران و خواهران اتخاذ شده است که امیدواریم از نظر معنوی در هر دو بخش بهره‌های لازم را از برگزاری این المپیاد ببریم.

وی افزود: هر جامعه و کشوری که از نیروی انسانی نهایت استفاده را ببرد، موفق خواهد بود اما هر جامعه ای که از این نیرو غافل شود، نمی‌تواند آن‌طور که باید به اهداف خود برسد.

فرمانده حوزه ۳ بسیج شهرداری تبریز اظهار کرد: هر جا که به این نیروی انسانی بها داده شد، می‌توانیم انتظار پیشرفت به خصوص از نظر فرهنگی را داشته باشیم. پیشرفت در حوزه مسائل مادی نیز در گرو مسائل فرهنگی و اجتماعی است. هرگاه توانستیم قبل از شروع یک پروژه، فرهنگ‌سازی لازم را انجام داده و پیش زمینه‌های بهره‌مندی کامل از آن را مهیا کنیم، می‌توانیم به موفقیت برسیم.

باحجب با اشاره به لزوم فرهنگ‌سازی در حوزه‌های مختلف یادآور شد: اصلی‌ترین لازمه موفقیت در جامعه بشری فرهنگ‌سازی است. هر کشوری که بتواند فرهنگ‌سازی مناسبی داشته باشد، می‌تواند در جهت مادی و معنوی پیشرفت کند. بر همین اساس همه اعضای جامعه به خصوص مسئولان و برنامه ریزان باید توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند.

وی افزود: بُعد دیگر این موضوع نیز متأثر از همان فرهنگ‌سازی است. شخص باید احساس مسئولیت کند. بخصوص زمانی که این مسئله در شهرداری مورد بحث قرار می‌گیرد. شهرداری دستگاهی خدماتی است که به صورت مستقیم با مردم سر و کار دارد. این ارتباط مستقیم، مستلزم این است که کارکنان شهرداری از نظر روحی روانی و جسمی شرایط خوبی داشته باشند.

فرمانده حوزه ۳ بسیج شهرداری تبریز با اشاره به شرایط روحی و جسمی کارکنان شهرداری در تکریم ارباب‌رجوع اظهار کرد: نخستین دوره المپیاد ورزشی کارکنان شهرداری تبریز فضایی در اختیار ما قرار می‌دهد که در چارچوب آن می‌توان کارکنان شهرداری را از نظر روحی روانی و جسمی در شرایطی قرار داد که با تمام توان در راستای تکریم ارباب‌رجوع تلاش کنند. شاید درصد کمی از مجموعه کارکنان بتوانند از این المپیاد استفاده کند اما اطلاع‌رسانی و تداوم المپیاد در روحیه کارکنان تمام مناطق و سازمان‌ها تأثیرگذار است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.