برنامه های سحری و افطاری رادیو آذری تبریز به افق باکو و با آیتم های متنوع تقدیم مخاطبان حوزه قفقاز و جمهوری آذربایجان می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی ، برنامه های ویژه افطارلیق و اوباشدانلیق رمضان امسال در رادیو آذری تبریز به افق باکو تقدیم مخاطبان آذری زبان منطقه باکو . جمهوری آذربایجان می شود.

برنامه افطارلیق در آستانه اذان مغرب به افق باکو از ساعت ۱۹:۵۰ به تهیه کنندگی علیرضا یلتقیان و گویندگی سئودا حسن زادگان به روی آنتن می رود. پخش دعا و مناجات ، شرح دعای افطار ،پخش قرآن و دعای روز و اذان مغرب از آیتم های این برنامه ۳۰ دقیقه ای است.

برنامه ویژه سحری هم با عنوان اوباشدانلیق هر سحر از ساعت ۳:۳۰ بامداد به تهیه کنندگی علیرضا یلتقیان-محمدرضا رحیمی-حسن صادقی و گویندگی ابوالفضل علایی به صورت زنده پخش خواهدشد. در اوباشدانلیق رمضان ۹۸ که مدت آن ۲۷۰ دقیقه است پاسخ به سوالات شرعی ، احکام مربوط به روزه و ایام ماه مبارک ، پخش گزیده ای از آیات قرآن و تشریح شأن نزول آن ، پخش ترتیل یک جزء از قرآن ، دعای سحر و شرح آن و پخش اذان صبح به افق باکو گنجانده شده است.

رادیو آذری تبریز تلاش می کند با برنامه های مختلف اوقات معنوی و پرباری برای مخاطبان فرامرزی خود مهیا کند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.