کوهپیمایی

همایش بزرگ کوهروی عمومی و همگانی به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و هفته ملی المپیک با حضور تعداد زیادی از شهروندان دوستدار طبیعت و ورزش و سلامتی و تنی چند از مسئولین استانی و شهری در تفرجگاه عینالی تبریز برگزار شد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، این همایش با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان، اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، هیئت ورزهای همگانی استان، هیئت ورزهای همگانی شهرستان تبریز و سازمان عون بن علی شهرداری تبریز برگزار و برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی در محوطه نگارخانه عینالی اجرا شد.

حضور مهدوی فرماندار شهرستان تبریز، علیپور بخشدار بخش مرکزی تبریز، مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، صادقی رئیس هیئت همگانی استان و فیروزیان مدیرعامل سازمان توسعه و عمران عون ابن علی، الفدا رئیس ورزش و جوانان باسمنج و حضور پرشور مردم و اهالی ورزش دوست و ورزشکار در این همایش نشان از علاقه مردم تبریز به کوه پیمایی و کوهروی همگانی دارد.

صادقی رییس هیات ورزشهای همگانی آذربایجان شرقی در این همایش اظهار داشت: برگزاری برنامه های متعدد فرهنگی و ورزشی در کنار توسعه زیبایی و امکانات خدماتی رفاهی عینالی توسط تلاشگران سازمان عون بن علی قابل تقدیر و تشکر است.

وی افزود: سعی می کنیم با مشارکت این سازمان در راستای ارتقاء سطح سلامتی و نشاط اجتماعی، به مناسبت های مختلف در این مجموعه گردشگری همایش کوهروی همگانی برگزار کنیم.

در این همایش پس از کوهروی که ساعت ۷ صبح امروز از ورودی اصلی تفرجگاه آغاز شد، شرکت کنندگان در محوطه نگارخانه عینالی گرد هم آمده و شاهد اجرای برنامه های متنوع ورزشی و فرهنگی بودند.

در این برنامه از کسری جیهونی دانش آموز نخبه تبریزی نیز توسط مقصودی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز تجلیل به عمل آمد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.