پیاده روی بانوان

همایش پیاده روی عمومی ویژه بانوان به مناسبت هفته سلامت و روز معلم با عنوان “صبحانه سالم” در تبریز برگزار می شود.

به گزارش آیرال خبر، لیلا بیگ نژاد مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اعلام این خبر، گفت: این همایش از ساعت هشت صبح سه شنبه – ۱۰ اردیبهشت- به مناسبت هفته سلامت و روز معلم در یکی از پارک های تبریز برگزار می شود که مکان دقیق آن را فردا اعلام می کنیم.

وی افزود: در این همایش علاوه بر دعوت بانوان به ورزش صبحگاهی و ایجاد شور و نشاط عمومی، مباحثی در خصوص صبحانه سالم و تغذیه بانوان از سوی کارشناسان تغذیه سازمان مطرح می شود.

بیگ نژاد در ادامه به موفقیت بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز در مسابقات کلانشهرهای کشور اشاره کرد و گفت: چهارمین دوره مسابقات شنای بانوان کلانشهرهای کشور به میزبانی تهران برگزار شد که تیم بانوان شهرداری تبریز با ترکیب سولماز غیرتمند، عذرا اسمعیلی، نفیسه آذرپیرا و شیما فرزانه در این دوره از مسابقات شرکت کرده و پس از کسب پنج مدال طلا و یک نقره، در جایگاه سوم ایستاد.

وی افزود: در این بخش شیما فرزانه و نفیسه آذرپیرا هر کدام دو مدال طلا و عذرا اسمعیلی یک مدال طلا به همراه یک مدال نقره کسب کردند و در بخش تیمی، شهرداری تبریز در شنای ۴ در ۲۵ متر نیز به مقام دوم دست یافت.

مدیر امور بانوان سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز همچنین با اشاره به برگزاری کلاس های آموزشی برای مسئولان سالن های ورزشی، عنوان کرد: در این راستا پنجشنبه گذشته کلاس آموزشی کمک های اولیه برای مسئولان سالن های ورزشی بانوان سازمان در سالن شهدای خطیب برگزار شد که در این کلاس، اصول اولیه برای کمک های امدادی در سالن های ورزشی شهرداری تبریز آموزش داده شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.