حمیدی

معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تبریز گفت: همدلی هنرمندان در بازسازی روحیه آسیب دیدگان و احیای شرایط عادی زندگی عزیزان سیل زده، ارزشمند و بی بدیل است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، حجت الاسلام احمد حمیدی در آیین گشایش نمایشگاه و فروش آثار هنری هنرمندان تبریز برای کمک به سیل زدگان، خاطر نشان کرد: همدلی و حضور مسئولانه هنرمندان در این مقطع زمانی که شماری از هموطنان درگیر بلایای طبیعی  هستند، جای تقدیر دارد.

وی با بیان اینکه موضوع همدلی به دلایل مختلف کمتر مورد توجه و عنایت قرار گرفته است، اظهار داشت: هنرمند به دلیل درکی که از آلام و رنج مردم دارد در به تصویر کشیدن و تفسیر این شرایط همیشه پیشتاز است و روحیه همدلی اش با اقشار مختلف مردم، مورد توجه است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار تبریز پیشنهاد کرد، جامعه هنری با در نظر داشتن همین الگو، کمک رسانی به آسیب دیدگان سیل را از یاد نبرند و برای حل مشکلات آنها حضوری فعال داشته باشند.

وی از عموم شهروندان خواست با حضور در این نمایشگاه و خرید آثار هنری هنرمندان گامی در راستای حمایت از هموطنان سیل زده بردارند.

این نمایشگاه از دوم تا پنجم اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹، در مجتمع جواهر واقع در بلوار استاد شهریار، میزبان علاقه‌مندان و خریداران آثار هنری است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.