حضور شهردار تبریز در بازی فوتبال شهرداری تبریز با شهرداری ماهشهر

آیرال خبر- تیم فوتبال شهرداری تبریز در روزی که ورزشگاه اختصاصی این تیم پر از تماشاگر بود، به رغم تساوی خانگی برابر تیم شهرداری ماهشهر توانست یک پله در جدول رده بندی مسابقات لیگ دسته یک باشگاه های کشور صعود کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، هفته سی و یکم رقابت های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه های کشور عصر دیروز با انجام هفت دیدار سپری شد که در جذاب ترین و حساس ترین بازی هفته، دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ماهشهر تن به تساوی پرگل سه بر سه دادند.

در این دیدار که در حضور حدود دو هزار تماشاگر ورزشگاه اختصاصی شهرداری تبریز برگزار شد، تیم میزبان با حمایت و تشویق این تماشاگران و در حضور ایرج شهین باهر شهردار تبریز نمایشی تهاجمی ارائه داد اما با وجود برتری محسوس، در نهایت به یک امتیاز این مسابقه بسنده کرد.

شاگردان حیدر جعفری پس از تساوی بدون گل در نیمه نخست، در ۴۵ دقیقه دوم برای گشودن دروازه حریف به حملات خود ادامه دادند و توانستند در دقایق ۵۴ و ۶۳ به ترتیب توسط فرشاد بیابانی و جعفر برزگر به گل برسند. پس از این برتری دو گله، اشتباه محمدرضا اکبریان داور وسط این دیدار و اعلام پنالتی به سود تیم ماهشهر موجب شد تا موجی از اعتراض به سوی این داور لیگ برتری سرازیر شود. این تصمیم اکبریان در دقیقه ۷۰ گل اول تیم میهمان را توسط خیرالله ویسی آرا به دنبال داشت و هشت دقیقه بعد شوت رضا نجاری بازیکن تبریزی تیم ماهشهر پس از برخورد به یکی از بازیکنان شهرداری تبریز تبدیل به گل تساوی آبی پوشان شد. در ادامه در حالیکه تیم میزبان به دنبال زدن گل برتری بود، جهانگیر عسگری مهاجمی که چندی قبل با تیم شهرداری تبریز قرارداد داخلی امضا کرده بود، گل سوم تیم شهرداری ماهشهر را زد تا ورزشگاه غرق در سکوت شود. اخراج مهدی رستم زاده از تیم شهرداری تبریز، کار را برای جبران سخت تر کرد اما حیدر جعفری که نمی خواست تیمش حداقل امتیاز این بازی را نیز از دست بدهد، با اضافه کردن یک بازیکن به خط حمله توانست فشار روی دروازه روزبه سینکی را بیشتر کند و به دنبال آن، دو دقیقه بعد از گل سوم ماهشهر، داور مسابقه یک پنالتی به سود شهرداری تبریز اعلام کرد تا محمدرضا زینال خیری در واپسین دقایق بازی کار را به تساوی بکشاند.

این بازی در شرایطی که می توانست با برتری تیم شهرداری تبریز همراه باشد، روی تصمیمات بحث برانگیز محمدرضا اکبریان در نهایت با نتیجه مساوی سه بر سه به پایان رسید تا دو تیم پائین جدولی لیگ نتوانند سه امتیاز حیاتی و مهم این مسابقه را کسب کنند. با این حال اما یک امتیاز این پیکار جذاب، تیم شهرداری تبریز را ۲۵ امتیازی کرد و یک پله در جدول بالاتر برد تا این تیم با یک بازی کمتر و هم امتیاز با تیم کارون اروند خرمشهر، بالاتر از اروند و شهرداری ماهشهر ۲۲ امتیازی، در رتبه چهاردهم قرار بگیرد. تیم خونه به خونه بابل نیز با ۲۵ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم شهرداری تبریز در رده سیزدهم ایستاده است.

شاگردان حیدر جعفری در هفته سی و دوم این رقابت ها سه شنبه آینده در کرمان به مصاف تیم ۴۰ امتیازی و رده ششمی مس این شهر به میدان می روند.

ایرج شهین باهر شهردار کلانشهر تبریز که در تمرین روز قبل از مسابقه به ورزشگاه اختصاصی شهرداری در خیابان ورزش رفته بود، در بین هواداران حاضر بود و در یک همراهی به یاد ماندنی شهروندان و شهرداری، بازی را از نزدیک تماشا کرد. جرج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی به همراه حسن آذرنیا سرپرست این تیم از جمله تماشاگران ویژه این مسابقه بودند. رسول خطیبی و چند مربی و کارشناس فوتبال دیگر نیز از نزدیک نظاره گر عملکرد تیم تمام بومی شهرداری تبریز برابر تیم متمول شهرداری ماهشهر بودند.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.