به گزارش آیرال خبر، منطقه آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمد علی آل هاشم در جلسه شورای اداری استان با بیان اینکه اقدامات بسیار خوب و ارزنده‌ای در استان انجام شده است، خطاب به مدیران استانی گفت: در استان در هر مسئولیتی که مشغول انجام وظیفه هستید، همدل باشید.

وی به مقایسه استان با برخی استان‌های دیگر پرداخت و افزود: در برخی استان‌ها اختلاف نظر و اختلاف سلیقه وجود دارد، ولی وقتی موضوع مصلحت استان پیش می‌آید، هم‌صدا شده و یک حرف می‌زنند.

وی در همین راستا تصریح کرد: در مورد توسعه استان، یک حرف بزنیم و پیشرفت استان را همه با هم مطالبه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در بخشی از سخنان خود از اصحاب رسانه و مطبوعات استان نیز به دلیل انتشار به موقع و صحیح اخبار قدردانی کرد و ادامه داد: انتظار دارم تمامی اصحاب رسانه استان و صدا و سیما در هفته دولت، عملکرد دولتمردان زحمتکش را برای مردم تبیین کرده و در این خصوص مضایقه نکنند.

حجت الاسلام آل هاشم در ادامه سخنان خود به بیان شاخص‌های برجسته دولت اسلامی پرداخت که از میان آنها می‌توان به داشتن سلامت اعتقادی و اخلاقی، روحیه خدمت به خلق، عدالت طلبی، سلامت اقتصادی و مبارزه با فساد اشاره کرد.

وی ادامه داد: هدف نهایی تمامی مسئولان باید خدمت به مردمی باشد که در راه اسلام و انقلاب از تمامی دارایی و حتی جان خود گذشتند.

وی خطاب به تمامی مدیران بر لزوم حمایت و تقویت جوانان انقلابی تاکید کرد و گفت: در هر اداره‌ای هستید مواظب جوانان انقلابی باشید و آنان را تقویت کنید. این جوانان انقلابی هستند که در روزهای حساس و بحران به در د ما می‌خوردند.

وی با تاکید مجدد بر لزوم برخورد مدیران با فساد در ادارات گفت: شخصی که در دولت و زیرمجموعه‌ی دولت مسئولیت دارد باید مبارزه با فساد را در اولویت اصلی خود قرار دهد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه انتظار دارم تمامی مدیران استان بر ظرفیت داخل کشور تکیه کرده و به خارج از کشور چشم ندوزند، گفت: همه با هم باید در راستای تحقق کامل اقتصاد مقاومتی، استفاده از تولیدات داخلی و قطع وابستگی به خارج از کشور بکوشیم.

حجت الاسلام آل هاشم با بیان اینکه مسئولان روحیه دلسوزی و خیرخواهی خود را افزایش دهند، اظهار کرد: مدیران از همتاسازی نهراسند. گاهی اوقات مشاهده می شود که مدیران، مانع رشد مدیران میانی لایه دوم و سوم می‌شوند که نباید چنین باشد و هر مدیری بتواند از مجموعه تحت مدیریت خود، ده‌ها مدیر تربیت کند.

وی اظهار کرد: می‌خواهم از خدمات استاندار که اقدامات بسیار خوبی در استان انجام داده است، تشکر کنم. ایشان حساسیت خوبی نسبت به تمامی مسائل استان دارد. 16سال نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی بوده و با نگاه ویژه به استان نگاه می‌کند
کدخبر11000125
انتهای پیام/

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.