شهین باهر.jpg

شهردار کلانشهر تبریز گفت: مجموعه شهردرای کلانشهر تبریز در نگهداری فضای سبز پایگاه دوم شکاری شهید فکوری با این مجموعه همکاری می کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از  شهریار، ایرج شهین باهر، در بازدید از پایگاه دوم شکاری شهید فکوری خدمات دهی گفت: پایگاه دوم شکاری شهید فکوری یکی از محلات بزرگ و مهم شهر تبریز برای شهرداری محسوب می شود.
وی گفت: به امنیت آفرینان در آسمان شمالغرب کشور را یک وظیفه مهم برای مجموعه شهرداری خواند و گفت: شهرداری به منظور تامین رفاه و آسایش ساکنان این پایگاه ارائه خدمات اجرایی را در برنامه کاری قرار داده است.
در ادامه، فریدون بابایی اقدم، رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی گفت: با عنایت به وسعت فضای سبز پایگاه مذکور و حفظ و توسعه آن در راستای رفع معضلات آلودگی هوا بایستی شورای شهر و شهرداری نیز در این راستا کمال همکاری و تعامل را داشته باشد.
در ادامه سرتیپ دوم خلبان سید جاوید هاشمی، فرمانده پایگاه دوم شکاری شمالغرب کشور، ضمن تشکر از حضور شهردار تبریز و هیأت همراه، خاطرنشان کرد: از عوامل شهرداری، به خصوص شهردار منطقه۶ که همیشه نگاه ویژه ای به این پایگاه داشته اند، قدردانی می کنم.
وی افزود: ساکنان این پایگاه حدود ۱۵هزار نفر هستند که ۹۰درصد آنها بومی هستند و خدماتی که از طرف شهرداری به این پایگاه انجام می گیرد در واقع برای اهالی خود تبریز است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.