فرمانده پایگاه هوایی شهید فکوری تبریز خواستار شد:

همکاری شهرداری و شورای شهر تبریز برای توسعه فضای سبز پایگاه دوم شکاری

توسطسردبیر

دی 15 1398

شکاری

فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز گفت: از شهرداری و شورای شهر تبریز می خواهیم برای توسعه فضای سبز منطقه مسکونی پایگاه دوم شکاری کمک کنند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، امیر سرتیپ سید جاوید هاشمی در یکصد و پنجاه و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز با اشاره به شهادت سردار رشید اسلام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: مردم قدرشناس ما در این حادثه نشان دادند که تا چه اندازه عاشق این سردار و سربازی هستند که تابع محض ولایت است.

او که به مناسبت شهادت سرتیپ دوم محمدرضا رحمانی از خلبانان پایگاه دوم شکاری تبریز به عنوان میهمان در این جلسه حضور داشت، افزود: منطقه مسکونی پایگاه دوم شکاری تبریز مسائل و مشکلاتی دارد که به دنبال برطرف کردن آن ها با همکاری شهرداری و شورای شهر هستیم.

او افزود: طی سال های اخیر ما هرگز شرایط آرامی را در اطراف کشورمان ندیده ایم و اکنون هم شرایط اینگونه است و دشمنان ما منتظر سوء استفاده هستند.

خلبان هاشمی با اشاره به شهادت سرتیپ دوم خلبان رحمانی گفت:  شهید رحمانی یکی از خلبانان باتجربه پایگاه دوم شکاری تبریز بود و چند دانشجو زیر دست او آموزش می دیدند.

او با بیان اینکه در منطقه مسکونی پایگاه دوم شکاری تبریز نزدیک به ۱۵ هزار نفر زندگی می کنند، اظهار کرد: اعتباراتی که در مجلس و وزارت دفاع برای پایگاه هوایی داده می شود، فقط برای مسایل نظامی است و برای مناطق مسکونی و فضای سبز اعتباری اختصاص داده نمی شود.

فرمانده پایگاه شکاری شهید فکوری تبریز یادآور شد: پایگاه دوم شکاری تبریز در ورودی شهر قرار دارد و جمعیت زیادی در آنجا زندگی می کنند اما در بحث فضای سبز و پارک مشکل دارد.

او افزود: شهر تبریز به لحاظ فضای سبز با معضل روبرو است و اگر ۱۵ هزار جمعیت پایگاه هوایی هم به این پارک ها مراجعه کنند، این معضل شدیدتر می شود و بر این اساس اگر داخل خود یگان فضای سبز و پارک داشته باشیم، مشکلی از بابت حضور این تعداد در پارک های خارج از پایگاه ایجاد نمی شود.

سرتیپ هاشمی عنوان کرد: خوشبختانه هم شهردار و هم اعضای محترم شورای شهر در این خصوص وعده همکاری دادند و ما امیدواریم این مشکلات داخل پایگاه به زودی برطرف شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.