42b0c283-4b67-435b-8d22-a74d128a9cc4.jpg

شهردار تبریز از هنرمندان تمام رشته ها خواست در زیباسازی شهر با شهرداری همراهی کنند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، ایرج شهین باهر در آیین اختتامیه کنگره علمی و هنری میرعلی تبریزی واضع خط نستعلیق با بیان اینکه تبریز هنوز هم در بسیاری از حوزه ها شهر اول ایران و جهان اسلام است گفت: با وجود اینکه هنرمند نیستم ولی افتخار می کنم خدمتگذار شما هنرمندان هستم.

شهردار تبریز با بیان اینکه مردم تبریز کسانی هستند که تنها به مشکلات زیستی شان اهمیت نمی دهند گفت: این مردم فراتر از مسائل زیستی می اندیشند و به همین دلیل است که در هنرهای مختلف تبریز مکتب ساز بوده است.

او با اشاره به نامگذاری یکی از معابر شهر تبریز به نام “میرعلی تبریزی” اظهار داشت: بزودی سردیس میرعلی تبریزی ساخته شده و در همان محل نصب خواهد شد و این کمترین کاری است که برای این هنرمند می توانیم انجام دهیم.

شهردار تبریز با درخواست از هنرمندان برای همکاری با شهرداری در موضوع زیباسازی شهری گفت: هنرهای مختلف باید به سطح شهر و زندگی مردم وارد شود تا شاهد گسترش و اهمیت یافتن آنها شویم.

شهردار تبریز ادامه داد: ما به عنوان مدیریت شهری در حوزه بسترسازی آماده همکاری با هنرمندان هستیم و بهترین بستر برای نمایش آثار و هنر شما سطح شهر است.

ایرج شهین باهر در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: داشته های فرهنگی و هنری که داریم باید به گردشگران معرفی کنیم و نام تبریز را بیش از پیش به جهانیان نشان دهیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.