به گزارش آیرال خبر، 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در واکنش به نامه‌ی منتشر شده یکی از ارگان‌های آذربایجان شرقی و طلب پاداش کلان از سازمان مرکزی، گفت: هیچ دستگاهی نمی‌تواند برای تشویق افراد خاص مبالغ هنگفت درخواست کند؛ چرا که این اقدام کار پسندیده‌ای نیست و نباید در شرایط فعلی که مردم تحت فشار اقتصادی هستند به چنین اقداماتی دست زد، این امر در اذهان عمومی بازتاب منفی دارد.
محمد اسماعیل سعیدی، با تاکید بر این‌که دستگاه‌ها باید وظایف خود را در چارچوب مقررات و نظامات معین آن اداره و دستگاه انجام دهند، گفت: دستگاه‌ها  باید از چارچوب تعیین شده‌ی خود تبعیت کرده و انتظاراتی خارج از قاعده و نظامات آیین نامه‌ها نداشته باشند.
وی با بیان این‌که در شرایط فعلی جامعه، انتظاراتی که برخی از دستگاه‌ها دارند، خارج از عرف و قانون بوده و اقدامی مغموم کننده است، اظهار کرد: برخی از ارگان‌ها نباید به دنبال چنین موضوعاتی بروند؛ چرا که طرح چنین مسائلی در شرایط فعلی جامعه کار پسندیده‌ای نیست.
وی ادامه داد: اگر برخی دستگاه‌ها خارج از چارچوب خود انتظاراتی غیرمعقول داشته باشند، قطعا دستگاه‌های نظارتی و مسئولان سازمان باید با آن‌ها برخورد کنند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: هر فردی که در سازمانی استخدام می‌شود در مقابل حقوق دریافتی باید وظایف تشریح شده در مقررات درونی سازمان و مسئولیت خود را به نحو احسن انجام دهد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.