یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی تبریز

قائم مقام شهردار تبریز گفت: رایزنی ها برای حفظ امتیاز لیگ برتری تیم والیبال شهرداری تبریز در این شهر بی نتیجه بوده است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، رسول موسایی در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تبریز با بیان این مطلب اظهار داشت: شهرداری تبریز از لحاظ قانونی اجازه تیم‌داری ندارد و بر این اساس مدتی قبل برای واگذاری امتیاز تیم های فوتبال و والیبال شهرداری تبریز فراخوان دادیم تا متقاضیان پیشنهادات خود را ارائه دهند که غیر از فوتبال، دیگر تیم های ما هیچ پیشنهادی دریافت نکردند.

او ادامه داد: اخیرا و در فاصله چند هفته تا آغاز لیگ برتر والیبال کشور، تنها یک پیشنهاد برای تیم والیبال شهرداری تبریز دریافت کردیم که آن هم از شهر ارومیه است و به صورت مکتوب به ما ارائه شده است.

قائم مقام شهردار تبریز با بیان اینکه پیشنهاد دیگری برای خرید امتیاز لیگ برتری تیم والیبال ارائه نشده است، عنوان کرد: برای حفظ امتیاز لیگ برتری تیم والیبال شهرداری تبریز رایزنی های زیادی انجام دادیم اما هیچ پیشنهادی از خود شهر تبریز دریافت نکردیم و اکنون فقط شرکت اسپوتا آذر درنای ارومیه نسبت به این فراخوان پیشنهاد داده است.

موسایی افزود: مجوز مذاکره شهرداری تبریز با شرکت مذکور جهت واگذاری امتیاز لیگ برتری تیم والیبال از سوی شورای شهر صادر شده و فدراسیون والیبال و سازمان ورزش و جوانان هم مخالفتی با این انتقال ندارد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.