سرمربی پرسپولیس به شایعات مذاکره‌اش با تراکتورسازی واکنش نشان داد.

به گزارش آیرال خبر، برانکو ایوانکوویچ، سرمربی موفق تیم پرسپولیس تهران جالب‌ترین گزینه‌ای است که برای جانشینی جرج لیکنز بلژیکی در تیم تراکتورسازی مطرح شده است. این مربی با سه قهرمانی متوالی در لیگ برتر، نائب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین قرار گرفتن در آستانه دبل قهرمانی در فوتبال کشورمان کارنامه بسیار درخشانی را در تیم قرمزپوش پایتخت بر جای گذاشته و از این رو مسئولان باشگاه تبریزی علاقمند به استخدام او هستند.

در همین راستا، گفته می‌شود دیداری بین مالک تراکتورسازی و برانکو در روزهای گذشته صورت گرفته و مذاکراتی نیز بین طرفین انجام شده است؛ این شایعه درست شب قبل از بازی حساس تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی مطرح شد و بعد از پایان این مسابقه یکی از سؤالاتی بود که خبرنگاران در نشست خبری از سرمربی سرخ‌پوشان پرسیدند.

اما برانکو ایوانکوویچ در مواجهه با این سؤال اعلام کرد: «من کارگر ورزشی هستم و با همه مذاکره می‌کنم. دوستان زیادی دارم، هم در اصفهان و هم در تبریز و مشهد. طبیعی است که با همه صحبت می‌کنم. اگر می‌خواهید بدانید، من ۷ روز پیش شام بودم. خسته شدم از بس که مرتب هر روز این خبرها را تکذیب کردم.»

در ادامه خبرنگاری از برانکو پرسید آیا این قرار مذاکره بوده یا فقط به صرف شام خلاصه شده که وی اینگونه پاسخ داد: «صبحانه و ناهار و شام داشتیم (خنده خبرنگاران).»

با این صحبت‌ها که سرمربی پرسپولیس حاضر به تکذیب و تأیید شایعه مذاکراتش با تراکتورسازی نشده که البته به تعهدات و قراردادی که وی با پرسپولیس دارد هم بی‌ارتباط نیست، باید منتظر پایان مسابقات جام حذفی ماند و دید که این شایعه چقدر حقیقت دارد و آیا رنگ واقعیت می‌گیرد یا خیر؟

نکته جالب این است که این مربی کروات از زمان بر عهده گرفتن هدایت پرسپولیس در برابر تیم‌های تبریزی عملکرد درخشانی داشته و در طول ۴ و نیم فصل سکان‌داری در این تیم تنها یک بار مقابل نمایندگان شهر اولین‌ها مغلوب شده است. همچنین ناگفته نماند سرمربی سابق تیم ملی فوتبال کشورمان در سال ۱۳۹۲ هم در آستانه حضور در نیمکت تراکتورسازی قرار داشت که به دلیل مسائل مالیاتی، این انتقال منتفی شد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.