نشست خبری گام دوم انقلاب

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز ضمن گرامیداشت عید غدیرخم بر لزوم معرفت یافتن به عظمت و شکوه این روز عظیم تأکید کرد و گفت: هدف از غدیر راهنمایی و هدایت مردم و همچنین  صیانت و پاسداری از اسلام بوده و ولایتمداری و ولایت‌پذیری اساسی‌ترین پیام عید غدیر است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، حجت الاسلام احمد حمیدی اظهار کرد: تمامی سازمان‌ها و مناطق شهرداری تا روز عید غدیر، فضاسازی شهر را متناسب با دهه غدیر و موضوع ولایت و امامت ترتیب می‌دهند و پس از آن، شهر را آماده برپایی باشکوه عزاداری سرور و سالار شهیدان خواهند کرد.

حجت‌الاسلام احمد حمیدی در خصوص برنامه های دهه امامت و ولایت و بویژه عید سعید غدیر خم گفت: مجموعه شهرداری با همکاری تمام مناطق و سازمان‌ها، برای این دهه، بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه آماده کرده‌ است که تا روز عید غدیر ادامه دارد.

حجت الاسلام احمد حمیدی، معاون فرهنگی شهرداری تبریز با اشاره به اینکه شهرداری تبریز به شکرانه نعمت بی بدیل ولایت، ۶۰ جشن‌ ویژه‌ دهه ولایت و امامت  را در محلات مختلف شهرمان برگزار می کند، ابراز داشت: تقویت نشاط اجتماعی و ایجاد حس تعلق به شهر، از رویکردهای اصلی این برنامه‌ها است.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهردار تبریز ضمن تقدیر از تلاش‌های ویژه شهرداری منطقه ۴ در برگزاری جشنواره پارک بزرگ تبریز اظهار داشت: این جشنواره، مقارن با دهه امامت و ولایت شکل گرفته تا روز عید غدیر خم ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام احمد حمیدی  تصریح کرد: اجرای برنامه نورافشانی، مسابقات مختلف فرهنگی وهنری، همایشهای تبیینی با  محوریت آموزه های مکتب علوی و نمایشگاههای هنری با محوریت ارتقای نشاط معنوی و اجتماعی شهروندان با پاسداشت اعیاد اسلامی ، برگزاری شب شعر با محوریت غدیرو تعظیم شعائر اسلامی با محوریت دهه ولایت در مراکز فرهنگی  شهرداری در این مدت  ویژه عموم شهروندان برگزار می شود.

حجت الاسلام احمد حمیدی در ادامه برگزاری جنگهای شادی وپخش فیلم سینمایی  در بوستانها، پارکها و مراکز فرهنگی  برگزاری تئاتر خیابانی فولکور  و انتخاب شهروند نمونه در مناطق  را از دیگر برنامه های فرهنگی شهرداری تبریز به مناسبت این دهه ولایت وامامت عنوان کرد.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.