مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی گفت: ویژه‌برنامه‌های روز جهانی قدس از صداوسیمای آذربایجان شرقی پخش می‌شود.

به گزارش آیرال خبر، مرتضی صفری با اشاره به برگزاری راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: صدا و سیمای مرکز استان آذربایجان شرقی با استقرار واحدهای سیار رادیویی و تلویزیونی در مسیرهای راهپیمایی به انعکاس حماسه حضور مردم استان در راهپیمایی روز قدس خواهد پرداخت.

وی افزود: شبکه استانی سهند در کنار برنامه‌های روزانه خود ، ویژه برنامه تلویزیونی روز قدس را در آخرین جمعه ماه رمضان به مدت بیش از ۲۴۰ دقیقه ، از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۳:۰۰ به صورت زنده به روی آنتن خواهد برد تا حمایت مردم استان از ملت مظلوم فلسطین را در راهپیمایی روز قدس به قاب تصویر بکشد.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی  در ادامه خاطر نشان کرد: پخش سخنان حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب، اطلاع رسانی مسیرهای راهپیمایی، پخش تصاویر جذاب از حضور حماسی مردم استان در راهپیمایی‌های سال‌های گذشته، پخش گزارش‌های مردمی، ارتباط با خبرنگاران و گزارشگران شهرستان‌ها، پخش سرودهای محلی، تحلیل فلسفه وجودی مراسم روز قدس با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه، ارتباط با ائمه جمعه و فرمانداران، پوشش راهپیمایی شهرستان‌ها، گفتگو با شخصیت‌های برجسته استان درباره گرامیداشت روزجهانی قدس، ارتباط زنده با شبکه‌های سراسری و استانی و پخش نماهنگ از جمله بخش‌های این ویژه برنامه خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین گروه کودک و نوجوان شبکه سهند در این روز در میدان ساعت مستقر و به اجرای برنامه خواهند پرداخت .

صفری ابراز کرد:  شبکه استانی صدای مرکز آذربایجان شرقی هم علاوه بر پرداخت ویژه در برنامه‌های روتین و اطلاع رسانی گسترده مسیرهای راهپیمایی و پخش آنونس در جمعه پایانی ماه مبارک رمضان با دست پر در خدمت شنوندگان خواهد بود و حضور پرشور مردم متدین و روزه دار استان را در راهپیمایی روز جهانی قدس به سمع و نظر شنوندگان خواهد رساند.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی  یادآور شد:  آنا قبله ، القدس لنا ،روز اسلام  و قدس گونی از ویژه برنامه‌هایی هستند که در شبکه استانی صدای مرکز آذربایجان شرقی در روز جهانی قدس تولید و پخش خواهند شد و با دعوت از کارشناسان مرتبط ، ابعاد سیاسی اجتماعی این روز و فلسفه نامگذاری آن از سوی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و علل وجود مشارکت مسلمین در راهپیمایی بررسی خواهد شد.

صفری در ادامه گفت: بزرگداشت روز جهانی قدس یکی از مهم‌ترین رویدادهای بین‌المللی و ملی در کنداکتور رادیو آذری تبریز است و همکاران این واحد نیز همگام با سایر حوزه‌های تولیدی برنامه‌های مختلفی را برای بزرگداشت این روز تدارک دیده‌اند.

مدیرکل صدا و سیمای آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: قاراباغ اسلام توپراقی‌، اسلام غنچه لری‌،  پنجره‌، مشکات‌، چراغ‌،  انقلابمیز، سیزه سلام  و سلام شنونده ، اوباشدانلیق  ، افطارلیق ،  بخش‌های مختلف خبری و تفسیر سیاسی‌، برنامه شناور‌، تبریز‌،  آچیق سوز‌، ققنوس‌، دونیا اوتن هفته  و پخش  خطبه‌های نماز جمعه در روز قدس ” از ویژه برنامه‌هایی هستند که در رادیو برون مرزی به منظور اطلاع رسانی درخصوص مظلومیت مردم فلسطین و بزرگداشت روز جهانی قدس در کنداکتور پخش این رادیو گنجانده شده است.

صفری در پایان گفت: انعکاس مراسم راهپیمایی روزجهانی قدس و حضور پرشور مردم تبریز و دیگر شهرهای آذربایجان شرقی در بخش‌های مختلف خبری شبکه‌های سراسری و استانی هم از برنامه‌های پیش بینی شده معاونت خبر مرکز آذربایجان شرقی برای روز جهانی قدس است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.