نظری

آیرال خبر- معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: همزمان با ایام نوروز، این سازمان «بایراملیق» فرهنگی و هنری خود را به شهروندان و مسافران نوروزی تقدیم می کند.

به گزارش آیرال خبر به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، میکائیل نظری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و هنری این سازمان در ایام نوروز، خاطرنشان کرد: سازمان به سنت هر ساله خود برنامه های ویژه و متناسبی با نوروز برگزار کرده و تلاش خواهد کرد که شور ورود بهار را پاس بدارد و مخاطبان خود را با فرهنگ، هنر و مدنیت این خطه آشناتر کند.

وی ادامه داد: همچنین با توجه به تقارن اعیاد ماه پربرکت رجب و نوروز، امید داریم که این سلسله جشن ها، بتواند به غنا بخشی و پربرکت ساختن ایام نوروز کمک کند.

نظری افزود: این برنامه ها در ایام نوروز اجرا شده و در محوطه عمارت تاریخی شهرداری تبریز واقع در میدان ساعت دنبال می شود.

وی از اجرای موسیقی عاشیقی و موغام، نمایش های بشارت نوروز چون، تکم چی و دیگر برنامه های نمایشی و آئینی از دیگر برنامه های «بایراملیق» یاد کرد و اضافه کرد: این برنامه ها توسط هنرمندان این شهر و برای مسافران نوروزی و شهروندان اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز، همچنین خاطر نشان کرد: بخش هایی دیگر «بایراملیق» درمجموعه فرهنگی تجاری ستاره باران و نیز محوطه ساختمان مرکزی شهرداری تبریز واقع در چهارراه ابوریجان برگزار خواهد شد و برنامه آن از طریق مبادی اطلاع رسانی سازمان اعلام می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.