پارک محله ای

پارک محله ای واقع در کوی امام رضا در خیابان معراج توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز برای ارائه خدمات رفاهی برای شهروندان بهسازی و ساماندهی می شود.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در راستای ارائه خدمات محله محور در محلات سطح حوزه استحفاظی شهرداری منطقه ۳ به شهروندان و ایجاد محیطی برای آرامش و آسایش ، پارک محله ای واقع در کوی امام رضا، روبروی خانه سلامت معراج در خیابان معراج، بهسازی و ساماندهی می شود.

نیروهای معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز مطابق بررسی ها و مطالعات خود در این پارک محله ای عملیات هایی همچون جدول گذاری و پیاده رو سازی را در حال حاضر اجرا می کنند.

در این عملیات مسیر پیاده رو تسطیح و برای کف سازی با قطعات بتنی پیش ساخته، زیرسازی می شود و همچنین قسمتی از جدول گذاری های لازم برای پیاده رو نیز انجام شده و بقیه هم اجرا می شود.

در مسیرهای پیاده رو این پارک محله ای، جاهای تعبیه نیمکت نیز با عقب روی پیاده رو لحاظ شده است که بعد از اتمام کف سازی، نیمکت ها برای استراحت شهروندان در مسیر پیاده رو داخل پارک  نصب خواهد شد.

جدول گذاری و پیاده رو سازی این پارک محله ای بزودی در چند روز آینده توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه اجرا و به اتمام خواهد رسید.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.