منطقه 6

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: پارک ۷ هکتاری آناخاتون یکی از مهمترین پروژه های عمرانی منطقه ۶ تبریز است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، سامان احمدزاده بر لزوم احداث و توسعه پارک های محله ای در محلات کم برخوردار تاکید کرده و گفت: با توجه به اینکه بخش اعظمی از حوزه شهرداری منطقه ۶ را محلات کم برخوردار و روستاهای الحاقی تشکیل می دهند، لذا این منطقه توسعه و ایجاد مکان های ورزشی را در برنامه کاری خود قرار داده است.

وی افزود: مدیریت شهرداری منطقه ۶ در راستای توسعه نشاط اجتماعی و ایجاد محیطی شاد جهت رفاه شهروندان ساکن در حوزه این منطقه برنامه های ویژه ای را تدوین و طراحی کرده است.

احمدزاده ابراز داشت: جهت توسعه و ایجاد مکان های ورزشی اعم از زمین فوتبال و والیبال و بسکتبال و نصب وسایل ورزشی و مکان یابی جهت احداث پارک محله ای را در دستور کار خود قرار داده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز یادآور شد: در این راستا احداث پارک آناخاتون به مساحت ۷ هکتار و بهره برداری باغ صفاری به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های عمرانی و خدماتی منطقه محسوب می شود.

احمدزاده در تشریح مراحل احداث و بهسازی باغ صفاری تبریز گفت: مرحله انجام عملیات معماری باغ صفاری به سبک باغ ایرانی به مساحت ۱۳ هزار مترمربع در حال احداث و بهره برداری است.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.