مرزداران

شهردار منطقه ۵ تبریز گفت: بتن ریزی مرکز ذخیره و توزیع آب خام مرزداران پایان یافت.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، میرعلی اصغر نساج با اعلام این مطلب گفت: توسعه فضای سبز یکی از اصلی ترین برنامه های این منطقه در سال جاری است و جهت تامین آب خام اقدام به احداث مراکز سپتیک با هدف ذخیره سازی و انتقال آب به فضاهای سبز شده است.

وی افزود: به منظور حذف روش آبیاری سنتی فضای سبز که با استفاده از تانکر انجام می شد در سالهای اخیر اقدام به احداث مخازن ذخیره و توزیع آب شده است.

شهردار منطقه ۵ تبریز در ادامه همچنین اظهار داشت: برای تامین آب خام فضای سبز به ویژه برای سال های آتی که نیازمند توسعه خواهیم بود اقدام به احداث مراکز ذخیره آب کرده ایم.

نساج افزود: پس از احداث مرکز ذخیره آب با لوله گذاری در سطح حوزه اقدام به انتقال وتوزیع آب خام می شود.

وی به احداث مرکز ذخیره آب در مرزداران اشاره کرد و در این خصوص گفت: با احداث مرکز سپتیک در مرزداران و لوله گذاری به طول ۳۵ کیلومتر آبیاری فضای سبز شهرک های مرزداران، نصر و کوی مصلی با روش نوین انجام می شود.

شهردار منطقه ۵ تبریز از پایان یافتن بتن ریزی مرکز ذخیره آب مرزداران خبر داد و هزینه اجرای این پروژه را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: با اجرای این طرح علاوه بر جلوگیری شدن از هدر رفت آب با اطمینان خاطر اقدام به توسعه فضای سبز در شهرک های جدید می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.