آسفالت

آیرال خبر- شهردار منطقه ۴ تبریز از پایان عملیات آسفالت‌ریزی و خط‌کشی مسیرگشایی فیضیه‌غربی به نظام‌پزشکی خبر داد.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار و امور ارتباطات شهرداری منطقه چهار تبریز، اکبر امجدی با بیان این خبر افزود: با توزیع یک هزار تن آسفالت در پروژه مسیرگشایی فیضیه‌غربی به نظام‌پزشکی، این مسیر آماده بهره‌برداری شد.

وی با بیان اینکه طول این مسیر ۳۵۰ متر است، بیان داشت، به‌منظور تکمیل این طرح، مسیر ۲۰۰ متری امتداد خیابان شهید سربازی که در تلاقی با این مسیر است، به صورت اساسی زیرسازی و تحکیم شد.

شهردار منطقه ۴ همچنین از اجرای خط‌کشی محوری، عابرپیاده و نصب علایم ترافیکی در این مسیر خبر داد و اضافه کرد: این مسیر با رعایت استانداردهای فنی و ترافیکی در اختیار تردد روان و ایمن شهروندان قرار می‌گیرد.

امجدی عنوان کرد: شهرداری منطقه ۴ در سال ۹۷، اجرای بیش از ۱۹۰۰ متر مسیرگشایی را در دستور کار خود قرار داده است که با تکمیل فاز دوم خیابان شهید میلانی و شهید خلیلی، این امر تا پایان سال محقق می‌شود.

وی اعتبار پیش‌بینی شده برای اجرای طرح‌های مسیرگشایی را در سال جاری ۵۳۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: علی‌رغم تنگناهای مالی، با همت و همدلی همه همکاران و شهروندان، در کنار اجرای سایر پروژه‌های عمرانی و انجام تکالیف خدماتی، پروژه‌های مسیرگشایی با هدف تحکیم بافت فرسوده، تسهیل خدمات عمومی و روان‌سازی ترافیک در حال اجرا هستند.  

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.