تاکسی.jpg

آیرال خبر- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز از ارائه سرویس کارواش رایگان به تاکسی ها خبر داد و گفت: سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز پتانسیل بالایی برای راه اندازی تاکسی آنلاین دارد.

به گزارش آیرال خبر، محمدحسین اکبرنژاد امروز در گفتگو با خبرنگار شهریار با اشاره به آمادگی سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز برای راه اندازی تاکسی آنلاین، اظهار کرد: تاکسی آنلاین یکی از برنامه های مهم و در حال مطالعه و بررسی سازمان است که در این خصوص اقدامات زیادی هم انجام داده ایم و در نظر داریم تا در صورت اجرای طرح، سرویس دهی باکیفیتی به شهروندان داشته باشیم.

وی ادامه داد: پیش بینی ما این است که بتوانیم سرویس دهی متفاوتی نسبت به شرکت های مشابه داشته باشیم و با توجه امکانات خوبی که در اختیار داریم، امیدواریم که استقبال خوبی از سوی شهروندان نسبت به تاکسی آنلاین شاهد باشیم.

اکبرنژاد با برشمردن مزایای تاکسی آنلاین سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز در مقایسه با شرکت های مشابه، گفت: تاکسی آنلاین شهرداری تبریز نسبت به دیگر شرکت های ارائه دهنده خودروهای آنلاین امتیازات زیادی دارد که از جمله مهم ترین آن، فراوانی خودرو و امنیت بالای تاکسی ها است. ما در تبریز ۱۰۸۴۱ تاکسی فعال داریم که این پتانسیل بالا می تواند نیاز به خودرو را در تاکسی آنلاین به راحتی تامین کند.

وی افزود: همچنین امتیاز مهم دیگری که تاکسی آنلاین شهرداری تبریز در صورت اجرا از آن برخوردار خواهد بود، رغبت مردم و بخصوص خانواده به استفاده از خودروهای زرد (تاکسی) است. رانندگان تاکسی ها هنگام دریافت کارت شهری، از لحاظ اخلاقی و امنیتی کاملا بررسی و کنترل می شوند و در سازمان دارای مشخصات هستند و ما با این پتانسیل ها پیش بینی می کنیم که بتوانیم این طرح را با موفقیت اجرا کنیم.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز در ادامه به تجهیز و خط کشی ایستگاه های تاکسی در سطح شهر اشاره کرد و گفت: برای سال جاری خط کشی های ایستگاه ها و خطوط تاکسی را در برنامه کاری داریم و با اینکه این کار توسط سازمان ترافیک شهرداری تبریز در حال اجرا بود، اما به دلیل بارش ها و برودت هوا، عملیات خط کشی ایستگاه ها فعلا متوقف شده اما این اتفاق در روزهای پایانی سال و در طرح استقبال از بهار رخ خواهد داد و ۳۹۱ ایستگاه تاکسی خط کشی خواهد شد. تجهیز ایستگاه ها به سایه بان نیز در برنامه های سال آینده سازمان گنجانده شده و برای این کار بودجه ای مشخص درخواست شده است.

وی در پاسخ به سئوالی در ارتباط با تخفیف هزینه معاینه فنی تاکسی ها، عنوان کرد: شهردار محترم کلانشهر تبریز پیشنهاد داده که ۶۵ درصد هزینه معاینه فنی تاکسی ها توسط شهرداری پرداخت شود و ۳۵ درصد باقی مانده نیز شامل تخفیف شود که در صورت پذیرش و تصویب این پیشنهاد در شورا، معاینه فنی تاکسی ها عملا بصورت رایگان خواهد بود و بر این اساس تاکسی های با عمر بالای ۱۰ سال هر سه ماه یکبار و تاکسی های با عمر زیر ۱۰ سال هر شش ماه یکبار به مراکز معاینه فنی می کنند.

اکبرنژاد در خاتمه گفت: همچنین امروز از هیئت مدیره محترم سازمان مجوزی دریافت کردیم که بر اساس آن، تاکسی ها می توانند از کارواش هایی که لیست آنها مشخص می شود، بصورت رایگان استفاده کنند که این طرح نیز به زودی در تبریز اجرا می شود.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.