فرمانده سپاه عاشورا گفت: یک روز می گویند موشک های بالستیکِ ایران فوتوشاپ است و واقعیت ندارد و روز دیگر حمله‌ی آرامکو را به جمهوری اسلامی نسبت می دهند.

به گزارش آیرال خبر، فرمانده سپاه عاشورا در مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در دانشگاه علوم پزشکی تبریز برگزار شد با ادای احترام به ساحت مقدس کسانی که از بهترین کالای زندگی یعنی جان خودشان گذشتند، اظهار داشت: پزشکان در دفاع مقدس همواره در خط مقدم بودند.

وی شهید منصور عارفیان، شهید رحیم غروبی و شهید رهنمون را از جمله طبیبان مشغول در خط مقدم دفاع مقدس عنوان کرد و افزود: هنرمندی کادر پزشکی و درمانی ما، حضور در جوار رزمندگان و سعی در رفع و کاهش آلام و رنج ها و جراحات آنان بود.

سردار خرّم خاطرنشان ساخت: جنگ اتفاق خوبی نیست و هیچ کس از جنگ استقبال نمی کند اما وقتی جنگ به شما تحمیل شد باید در مقابل تجاوز دشمن ایستاد.

فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشن: تجلی قدرت ما در دفاع مقدس ظهور انسانهایی بود که داوطلبانه و از سر تکلیف در دفاع مقدس حضور یافتند.

سردار خرّم، بارزترین وجه دفاع مقدس را پرهیز از منفعت طلبی شخصی، جناحی و گروهی عنوان کرد و گفت: دشمن در مقابل فرهنگ دفاع مقدس مستأصل شده است.

وی به درهای بسته در دوران دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: موضوعی که ما را به توفیق و پیروزی رساند، توکل به خدا، خلاقیت، ابتکار و تکیه بر داشته های داخلی بود.

فرمانده سپاه عاشورا از شهید حسن باقری بعنوان نمونه بسیار روشن از تکیه بر خلاقیت و ابتکار جوان ایرانی یاد کرد و متذکر شد: این شهید بزرگوار همان اوایل به این نتیجه رسیده بود که باید استراتژی جنگ را تغییر بدهیم و اگر از لحاظ امکانات توان رویایی در روز را نداریم شبانه عملیات کنیم و با همین استراتژی توفیقات ما در جنگ شروع شد. امروز هم این فرهنگ ناب کارآیی و کارآمدی دارد.

سردار خرّم اظهار داشت: در سال ۵۹ بدلیل ضعف ما، دشمن به کشورمان حمله کرد و امروز اگر قوی نبودیم دشمن باز هم به ما حمله می کرد. دشمن امروز می داند که برای جنگ با جمهوری اسلامی باید بهای بسیار سنگینی بپردازد.

وی از شجاعت نیروهای مسلح ایران سخن گفت و افزود: ما بقدری توانمند هستیم که اگر جایی را زدیم با شجاعت اعلام کنیم.

فرمانده سپاه عاشورا حمله موشکی به تاسیسات نفتی آرامکو را محصول روحیه دفاع مقدس بدست جوانان یمنی عنوان کرد و گفت: یک روز می گویند موشک های بالستیکِ ایران فوتوشاپ است و واقعیت ندارد و یک روز حمله به آرامکو را به جمهوری اسلامی نسبت می دهند.

سردار خرّم با بیان اینکه نظام سلطه حق دفاع به یمنی‌ها قائل نیست، ادامه داد: دشمنان انقلاب اسلامی می دانند که جوانان یمن به خودباوری رسیده‌اند و چهار سال در مقابل یک ارتش کاملا مجهز ایستادگی کرده اند.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: بدون تکیه بر مولفه های قدرت، دنیا روی دیپلماسی ما حساب باز نمی کند‌.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.