منطقه 6

شهردار منطقه ۶ تبریز گفت: اجرای پروژه مسیرگشایی ۳۵ متری صنعتگران به طول ۲۰ کیلومتر از اولویت های شهرداری منطقه ۶ است.

به گزارش آیرال خبر به نقل از شهریار، در نشستی با حضور مدیرکل املاک شهرداری تبریز و نمایندگان معاونت شهرسازی و معاونت حمل و نقل و امور مالی مرکز اولویت های مسیرگشایی و تملک در منطقه ۶ در بودجه سال ۹۸ مورد بررسی قرار گرفت.

علیرضا داستان، مدیرکل املاک شهرداری تبریز، در این جلسه به تکمیل پروژه های نیمه تمام، اجرای طرح های تملک و مسیرگشایی اشاره و بر ثبت نهایی املاک تحت تملک منطقه ۶ تاکید کرد.

وی گفت: اتمام پروژه های نیمه تمام که زمان زیادی از آغاز آنها گذشته می تواند نتایج اجتماعی خوبی برای منطقه داشته باشد و اولویت بندی پروژه ها بر اساس نیاز منطقه انجام گیرد.

سامان احمدزاده، شهردار منطقه ۶ تبریز نیز در این جلسه گفت: اجرای پروژه مسیرگشایی ۳۵ متری صنعتگران به طول ۲۰ کیلومتر از اولویتهای تملک و مسیرگشایی منطقه ۶ محسوب می شود که موجب رونق اقتصادی منطقه است.

وی افزود: از جمله پروژه های حائز اهمیت این منطقه، باند کندرو ورودی غرب تبریز و همچنین اتمام پروژه مسیرگشایی شهرک شهید صیاد شیرازی است که مراحل جدولگذاری و آسفالت ریزی آن در حال اجراست.

احمدزاده خاطرنشان کرد:  در سال ۹۸ با توجه به اهمیت پروژه های مسیرگشایی و تملک جلسات متعددی با همکاران و مدیران واحدهای املاک، شهرسازی و عمران برگزار و در راستای رونق اقتصادی و افزایش درآمد منطقه بررسی و برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

شهردار منطقه ۶ تبریز یادآور شد: در مورد تملک ایستگاه مترو در محله قراملک با بانک تجارت در حال مذاکره هستیم که امیدوارم به نتیجه رسیده و در سایر حوزه های منطقه به خصوص شنب غازان در حال مذاکره با اهالی برای تملک و احداث پارک محله ای هستیم.

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.