آيرال خبر ،په نقل ازکانال رسمی حزب دفاع ازایثارگران وقانون اساسی پري نازاسبلي مهاجراني طَي حكمي ازطرف دبير كل حزب دفاع ازايثارگران وقانون أساسي به عنوان دبير جديد استان آذربايجان شرقي منصوب شد .وي قبلا مسوول بأنوان حزب دراستان و عضو شوراي سياست گزاري بود .وي در جمع خبرنگاران با تأكيدبراين كه ایثارگران ستون‌های انقلاب اسلامی هستند.

افزودجامعه نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است‌.
پريناز اسبلي ادامه داد
سیستم وظیفه مند است تا مشکلات جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا را برطرف کند‌.

وی تصریح کرد: از ایثارگران و جانبازان باید درس ایثار، از خودگذشتگی، صبر و استقامت در برابر مشکلات و مصائب را یاد گرفت‌.

وي خاطرنشان کرد: مردم ایثارگران را نماد صبر و استقامت در جامعه می شناسند و به این عزیزان احترام خاصی قائل هستند‌.

همه عزت و اقتدار کشور به بهای خون شهدا حاصل شده است و تنها بنیاد شهید و امور ایثارگران به تنهایی نمی‌تواند مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران را حل کند که باید دیگر دستگاه‌های دولتی وغيردولتي ومردم بتوانند دراین امر مشارکت و کمک کنند.

وی اظهار کرد: با صبر و استقامت و همکاری متقابل می‌توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم و برخی از این مشکلات و موضوعات خانواده‌های شهدا در داخل شهرستان قابل حل است‌.

باید به درخواست و مطالبات ایثارگران توجه شود و با همفکری، تعامل، وحدت و همبستگی مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را رفع کنیم
وظيفه ما دفاع ازحقوق ايثاركاران ودفاع ازنص صريح قانون اساسي ميباشد وبأيد همه دست به دست هم بديم تا قانون به درستي اجرا شود و ما ناظر بر قانون گزار باشيم وهرزمان عملي را مغاير با نص صريح قانون مشاهده كرديم برما تكليف است تا با مقابل بي قانوني باستيم
واز نص قانون دفاع كنيم ان شالله .

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.