آیرال خبر،درنشست توجیهی جامعه اسلامی کارگران مطرح شد

پری نازاسبلی مشاورجامعه اسلامی کارگران استان آشرقی با اشاره به نبرد مدافعان حرم در سرمای استخوان‌سوز سوریه، گفت: حمایت از ملت سوریه علاوه بر اینکه جنبه تعبدی دارد، تضمین‌کننده مصالح ملی است.
به گزارش آیرال خبر،اعزام رزمندگان به سوریه و عراق، دفاع از این کشورها نیست بلکه دفاع از اسلام است؛ امروز جنگ اسلام و کفر در سرزمین سوریه و عراق است.
اکنون که برای همه امکان عزیمت به این کشور و جهاد در این راه محقق نیست، می توان با پشتیبانی مالی برای تامین مایحتاج اولیه رزمندگان، از آنان حمایت کرد.
وی اظهارکرد: با حمایت از مدافعان حرم در پشت جبهه ها، توفیق جهاد و مبارزه با تروریست های تکفیری برای مردم فراهم می شود.
این آسیب شناس اجتماعی با اشاره به اینکه حادثه عاشورا نکته نیست بلکه یک جریان است، ادامه داد: برخی در کنار یزیدیان امروز هستند و یزیدیان دیروز را لعن می کنند و یزیدیان امروز آمریکا، انگلیس و اسرائیل هستند.
وی ابراز داشت: همچنین این افراد عادت ندارند امام امروز را بشناسند و می خواهند بگویند ما دوستدار امام دیروز هستیم و یقین بدانید این افراد حقه باز هستند و این نوعی ضلالت است.

اسبلی با تاکید بر اینکه قطعات مثبت و منفی تاریخ همواره تکرار می شود، اظهار داشت: یکی از زیباترین قطعات مثبت تاریخ در واقعه کربلا یاوری یاران امام حسین(ع) است و هرچه داشتند برای اسلام و امام زمان خود گذاشتند.

مشاورجامعه اسلامی کارگران با اشاره به اینکه قطعه زیبا و نورانی یاوری یاران امام حسین(ع) در هشت سال دفاع مقدس تکرار شد، ابراز داشت: امروز قسمت زیبای عاشورا در رفتن جوانان ما به سوریه در حال تکرار است و قسمت زشت عاشورا در این است که دشمنان در تلاش هستند تا ما را از امام زمانمان جدا کنند.
.
وی ضرورت جمع‌آوری کمک‌های مردمی اعم از نقدی و غیرنقدی مانند تغذیه، پوشاک، پتو و امثال این موارد اشاره می‌کند، به ویژه اینکه در فصل زمستان و سرما هستیم پس لوازم گرمایشی بیشتر مورد نیاز است

مدافعان حرم جان خود را در طبق اخلاص قرار داده و در مقابل تکفیری هایی که از طریق استکبار جهانی تغذیه و تامین مالی و نظامی می شوند، مبارزه می کنند بنابراین بر ما واجب است که برحسب وظیفه انسانی، شرعی و ذاتی خود از این دلاوران حمایت کنیم

گزارش
.95/9/26

کدخبر110883

خبرنگار125

انتهلی پیام

توسط سردبیر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.